pondělí 9. května 2022

Trochu Telče

Dnes máme všední den a tak bych ráda potěšila jednu osůbku, která má nyní více starostí a to tak, že jí daruji následující příspěvek o jejím rodném městě:

zavítáme do Telče, milé KOČKY.

Tímto městem, plným krás, jsme projížděli téměř vždy buď cestou do Slavonic a nebo cestou ze Slavonic, kam jsme jezdívali i klidně 4x do roka. ( stejně tak jsme to jezdili jednu část přes Jindř.Hradec ) Nejsem líná pokaždé s foťákem projít se městem a koukat se na ty domy jiným pohledem. A tím se stalo, že mám Telč pofocenou hodně a ráda vám je tady zase znovu a jinak ukážu.






 a jindy bylo hezky:













pohled z rozhledny Oslednice na Telč:



 Jednou jsme na nádvoří zámku dokonce natrefili natáčení italského seriálu o Borgiových...

a komu že dnešní Telč věnuji?: Jáře z Rbk...rodačce z Telče...

18 komentářů:

  1. Telč je skutečně půvabné město. Moc ráda se tam vracím...
    Jiřinko, měj pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, taky se tam rádi stavujeme...jsem po cestě velmi unavená, ale dám se do pořádku. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Takové krásné město a já tam ještě nebyla !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, já jsem svého času objížděla všechna místa zapsaná v UNESCO, tedy ta česká. Ještě bych ráda i ta slovenská, bude-li mi přáno. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, Ty umíš opravdu potěšit a udělat radost. Moc děkuji za tento úžasný příspěvek. Mám velikou radost. Přeji Ti klidný týden a držím Ti palce,ať vše zvládneš. Ještě jednou moc děkuji za krásný příspěvek, pro mě zvláště milý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, potřebuješ naladit a věřit, že se vše spraví a bude líp. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Děkuji za osvěžení, už se nemohu dočkat, až si v Telči zase sednu do cukrárny☀️

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné místo, díky za krásnou virtuální prohlídku! :)

    OdpovědětVymazat
  6. V Telči jsem byla jednou, ale na tohle město se nedá zapomenout 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné město Telč,také jsem tam ještě nebyla.Moc hezké fotky,Jiřinko!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, a má výhodu, že je poměrně malé a dá se projít křížem krážem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Telč je krásná,ale já tam byla a to už je hodně dlouho.A moc si nepamatuji.
    Jiřinko,krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, také občas nějaká místa toužím vidět znovu, i když, přednost dávám novým ,,objevům,,.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, v Telči jsem byla, je to nádhera! Díky za krásné fotografie, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky. Chystám se na nějaké jarní toulky, ale až jak to dopadne u doktorů.
      Jiřina z N.

      Vymazat