pondělí 30. května 2022

U nás na zastávce

 Když jsme s mužem ve čt ráno čekali na bus do Prahy před cestou do Průhonic, obešla jsem to kolem zastávky a nafotila několik snímků zde vysázených květin, abyste z toho, milé KOČKY, také něco měly.

Je to jednoduché:












12 komentářů:

  1. Hezky máte kolem zastávky, to nejsou vždycky ta nej místa ve městě…
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, dávala jsem si pozor, aby nebyly vidět ty nedopalky, cvrnknuté do kytek!
      Přeji ti úspěšný týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Pěkně vám to tam kvete.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to fajn při čekání na bus koukat do zeleně. Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Kde je kvítí, tam slunce i za deště svítí☀️

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, ty si umíš zpříjemnit i obyčejně nezáživné čekání na autobus. Zdravím 😊🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, některé ty rostliny jsou zblízka zajímavě stavěné. Hezké dny přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko moc pěkně vám to tam kvete a líbí se mi ty šišky. To je velice zajímavé. ještě jsem to neviděla. Přeji Ti hlavně klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji ti za návštěvu a napíšu mailíka. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásné. Spousta měst se začalo halit do barevných záhonů. Líbí se mi to. A výsadba je cílená na celoroční střídání květin bez nutností sezónního přesazování. Paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to je pravda a vítám to, jen mi někdy přijde, že se dějí i věci prapodivné, loni nám rozkopali ulici, odstanili zeleň a dělali kanalizaci, vodu, zrušili jeden chodník a nechali jen ten po jedné straně, nasekali parkovací lísta místo živých plotů, a letos, když jsem to tu chtěla u vchodu do domu zase osázet a zvelebit začali koipat a budou pokládat nějaké kabely pro telku nebo počítače? Už jich mám plné zuby!A nejsem sama. Lidi nadávají, máme větší hlučnost a prašnost a pod okny nám parkují lidi, co bydlí jinde.
      Jiřina z N.

      Vymazat