neděle 29. května 2022

Dobrůtka na neděli

 Hrozím se toho, že někdo kosatce nerad, v tom případě můj nedělní přídavek z výletu do Průhonického parku bude mít o jednoho návštěvníka méně, milé KOČKY:































15 komentářů:

  1. Jiřinko, to je nádhera, tolik barev. V parku už jsem dlouho nebyla, s dětmi, když byly malé, jsme tam jezdili celkem pravidelně. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, měla jsem sobotu i neděli výletní: Vídeň a Báden a okolí.Tak už zase budu chvíli sedět doma. Jiřina z N.
      pozdravuj doma...

      Vymazat
  2. Opravdu se kochám a dívám se z ona na ty své kosatcové chudinky - asi by si zasloužili přikoupit nějaké do party...
    Jiřinko, užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jen je škoda, že člověk si přeje, aby zapršelo a pak ty kosatce velmi utrpí.Ale přála bych ti bohatou sbírku kosatců. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Pochybuji, že by se někomu tato nádhera nelíbila. Já si to tedy užívám hodně!
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem přesně chtěla, aby se lidičky potěšili a bylo jim fajn. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřínko,přímo skvostné pokochani.❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší a užij si ty barvičky. Kdybych měla vybrat ten nejhezčí, vzdala bych se rozhodování. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko to je fantastické. Ty oranžové a skořicové jsou fakt luxusní. Tolik barev kosatců jsem ještě neviděla. Je to úžasná podívaná a ta vůně! To musí být něco! děkuji za tuto nádhernou podívanou. Děkuji, že ses alespoň takto podělila s námi o tuto obrovskou nádheru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, to jsem nestíhala nafotit ani polovinu keříků, co jich tam bylo.Zajímavý byl taky ten skoro černý.
      Přeji hezké dny do Rbk. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ani jsem neměla tušení, že existuje tolik druhů. Je to opravdu nádhera 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tam se teprve vidí, co dokáže příroda a když se jí trochu pomůže...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Neuvěřitelné,tolik barev a ještě kombinací.Nádherné
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
  8. Překrásná záplava barev. Čest šlechtitelům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, některé barvy jsem na kosatcích viděla poprvé. Jiřina z N.

      Vymazat