úterý 14. června 2022

Co se minule nevešlo

 V zámeckém parku na Konopišti - druhá dávka fotek z našeho sobotního výletu:

milé KOČKY:












a bylo jich mnohem více...






















13 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou krásná místa i fotografie. Děkuji za nádhernou podívanou. Přeji ti klidný večer a opatruj se. Doufám, že jsi to dnes zvládla v tom teplu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, až bude počítač v pořádku a já doufám, že to bude brzy, napíšu ti vydatný mail. Jiřina z N.
      Samotnou mě v tom zámeckém parku překvapil velký počet soch, které jsem si už nepamatovala z minulé - dávné návštěvy...

      Vymazat
  2. Je tam prostě hezky, bylo by škoda ty fotky nezveřejnit.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jak se tak pozoruji, navštěvuji zámecké parky, které jsem dlouho neviděla a baví mě to. Léto budiž pochváleno. Jednou za čas se někam znova podívat stojí za tu námahu?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Budu si muset návštěvu Konopiště zopakovat. Mám to kousek, ale už jsem tam dlouho nebyla. Jak se zdá, od mojí poslední návštěvy došlo na zámku i parku k několika vylepšení👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, chvíli posečkej, až sundají to lešení. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Vždycky se ráda na Tvoje fotky podívám. Zrovna na tyto, protože já na Konopišti nebyla.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, pěkné místo. Sem bych se také ráda někdy podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, zámecké parky a hlavně, když kvetou lípy, jsou moc fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Na Konopišti jsem ještě nebyla.Pějné místo a krásné fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné místo,no jo ten mobil.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já jsem to i tak pobrala. Jiřina z N.

      Vymazat