neděle 12. června 2022

Sobotní výlet

 Milé KOČKY, oproti původnímu plánu to vezmu rychle:

s kamarádkou Janou jsme si udělaly v sobotu 11.6.22 výlet do Benešova u Prahy - vlakem a pak jsme si to napřímily na Konopiště, kde jsme dlouho ani jedna nebyly. Oběhaly jsme park kolem zámku a načichaly se vůně lip, pofotily jsme si kde co a nyní se s některými snímky tady pochlubím: jestli se tomu tak dá říci. Lidí tam bylo moc, ten nápad jsme neměly samy. Ohromně se mi líbily kytičky ve škarpách! heřmánek, vlčí máky a kdejaký plevel krásně kvetly. Užily jsme si to a už se plánuje další výprava.

Přeji vám všem krásné léto: Jiřina z N.






































20 komentářů:

  1. Jiřinko, to byl opravdu krásný výlet a hezké počasí vyšlo a to je fajn, že sis to mohla užít. Hlavně koukám, že jsi také měla "štěstí" na lešení, jako my loni v Ploskovicích. Páv se předváděl... je zajímavé jak to šustí, když se takto předvádí před samičkou. Moc krásné fotografie a děkuji za hezkou podívanou. Hezké dny Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak jsem tento komentář opravdu našla ve spamu a přestěhovala ho sem.
      Pávi tam chodili asi 4 a jak přišla slípka, tak se předváděli. Přesně, jak píšeš.
      Jiřina z N.
      lešení je pomalu všude...

      Vymazat
  2. Krásné fotografie. Moje oblíbené růže a zámek jako z pohádky. Dobře, že se výlet vydařil. LeS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánovaly jsem odjezd odpoledne a místo ve čtyři jsme domů dojely až v šest, tak se nám tam líbilo. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřino, ráda jsem si zavzpomínala na náš vydařený podzimní zájezd :o)
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já jsem obvykle v těch zámeckých parcích a zahradách jako ryba ve vodě. Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Není nad to, když se výlet vydaří. A vám se vydařil !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, alespoň trochu jsem ti atmosféru parku přiblížila? Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Luční kvítí u mě vyhrálo soutěž o nejlepší snímek z Konopiště😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, škoda, že při návrazu už jsme spěchaly, bylo tam toho v příkopech tolik a jaká skromná krása Hezký podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to byl nádherný výlet. Krásné fotografie. Díky. Na Konopišti jsem ještě nebyla, jen jsme projížděli kolem...Myslím, že už jsem tu komentář psala, protože mě zaujal ten páv. Vím, jak předvádění peří šustí, když se předvádí před samičkou. Možná, že je komentář ve SPAMu. Měj se moc pěkně a snad se vám podaří dát počítač dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, teprve nyní vidím, jak jsem na blogu visela, když není dostupný, no, snad to zase bude brzy v pořádku, dám vědět.Do spamů se podívám.
      Do zámku jsme nešly, na mne je to náročné, za chvíli mě bolí záda.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Taky jsme byli v sobotu na výletě. Dokonce to přišlo z hlavy mého manžela, což bylo trochu nečekané. Tak jsem to pojala hodně slavnostně. Jeli jsme na Vranovskou přehradu, tam dlouhá procházka, pak oběd ve Znojmě s prohlídkou města a místního pivovaru. Pojala jsem to hodně slavnostně, takže jsme se oba dva vyfikli, já si vzala na ruku náramek Spojení, prostě velká událost. A bylo to krásně užité. Doma jsme si pak dali vínko a užili jsme si ten den. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je krásné, protože přehradu i Znojmo docela znám a umím si ten výlet hravě představit! I to vínko. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Vlčí máky mám moc ráda, takhle ve škarpě spolu s ostatním lučním kvítím dokáží nadělat parádu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, dokonce jsem natrefila na úsek, kde rostl a kvetl heřmánek a ten není jen tak vidět.Hezký den do Jbl. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc krásné. Miluju ty zámecké parky.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky,Jiřinko.Zámecký park je krásný a ten páv taky.Nedávno jsme byli v Pardubicích,to jsem Ti psala a tam u zámku se procházel taky jeden páv,nádherně zbarvený,hrdý.Vlčí máky se mi líbí,tady jich moc není.Měj moc hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jsem ráda, že jsi opět navštívila můj blog. Jiřina z N.

      Vymazat