čtvrtek 30. června 2022

Od slané louže

 Některé z vás, milé KOČKY, máte již letošní první cestu k moři za sebou a tak mě napadlo, že bych mohla sáhnout do svého archívu a vytasit nějaké fotky z cest ... aby to bylo stylové, letní, inspirativní. Zatím jsem letos u moře nebyla a netuším, zda k němu pojedu, jeden nikdy neví, co ho potká...

ale, když jsem byla třeba - na Sardinii, moc jsem si to užila. Z fotek možná poznáte, proč.

A to nemluvím o jednodenním výletu na Korsiku, kam nás vzali lodí. Skvělých 10 dní.

Takže, sluneční brýle, krém na opalování a plavečky, spíše malé než obří a jdeme na to:

no, že jste to vy, vezměte i slamák, ať netrpí vlasy.

( je to již nějaký ten pátek, tak pardon )











na tom zřícení skály nemám žádnou zásluhu!







Dnes má moje mladší vnučka krásné narozeniny a tak na ni usilovně myslím a v sobotu jí pojedu popřát. Najdete ji na Adélin bláznivý svět u mne na blogu mezi oblíbenými blogy.

16 komentářů:

  1. Jiřinko , to je nádhera. Krásné fotografie a máš i vzpomínky na zajímavá místa. Moc pěkné fotografie z míst, kam se jám nepodívám a tak děkuji za tuto krásnou procházku od moře. Krásný den Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, to bylo povedené, moje kamarádka, majitelka jedné firmičky mi volala a povídá: jela bys na Sardinii?Já - za kolik? a pak se to spustilo a jeli jsme 4 - jeden mladší chlapík a tři starší ženy, z toho 1 osoba já. A nemělo to chybu, ani to, že to pořádal svaz pohřebáků z Brna.Ten výlet na Korsiku byl fajn a koupání na Sardinii také, písek bílý jako dětská krupička, poslední den Pisa a co víc dodat. I já jsem vypadala o kousek lépe, než dnes. Přála bych to každé z vás!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ty jedna... Jsem doma pár dní a klidně bych jela zas... Krásné fotky, sluší ti to!
    Adélce přeji krásné narozeniny a tobě hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, cesta k moři - to jde vše stranou. Za přání pro Adélku děkuji, ráda vyřídím.
      Klidně můžeme použít minulý čas: asi mi to slušelo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Veľmi krásne miesta. A tá kabelka ktorú držíte v ruke tak ja mám takú :)


    NEW DRESS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem ji nekoupila a moc mě to mrzelo. Tak jsem si pak koupila jindy v jižní Francii jinou, už jsem neváhala.Tyto výtobky jsou moc pěkné. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  4. No jo - moře ! Že se Ti tam líbilo je na fotkách vidět.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to nebyla voda, to bylo kafe! Denně jsme se koupaly, my tři grácie, ráno ,v poledne a večer.Moc krásně tam bylo. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts
    Kočka v krásné přímořské přírodě.
    Věřím, že jsi si to užívala☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to jsem tehdy chytla příležitost za pačesy a dobře jsem udělala. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nějaký ten pobyt u moře bych si dala, ale zřejmě se spokojím výlety nebo prodlouženým pobytem někde u nás. Pěkné fotky, určitě to byl prima zájezd. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc pěkné to bylo a doporučuji. Pláže bez lidí a super čistá voda. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Také často vzpomínám na dovolenou u moře. Moc hezké fotografie. Vnučce přeji k narozeninám zdraví a úspěchy ve škole k v osobním životě 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání vnučce a vyřídím! Přinesla pěkné vysvědčení ( gympl ), teď má před sebou 2 měsíce zajímavých aktivit.
      Tobě přeji krásné letní dny a děkuji za návštěvu na blogu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné fotky z míst,kam se určitě nepodívám.Moře je moře a Tobě to tam KOČKO fakt sluší a jde vidět,že se Ti tam moc líbí a že si to užíváš a tak to má být!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky, jenže to není už pravda, stáří na mně hlodá a hlodá a já se nijak nebráním, takže vypadám jako stará želva.A je mi to dost jedno. Do zrcadla moc nekoukám.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat