čtvrtek 16. června 2022

Po delší době

 Na dnešek jsem byla donucena na sedmou naklusat do špitálu na Karláku a strávit tam několik hodin. Jelikož jsem si vzala sebou malý foťák, po opuštění nemocnice jsem se rozhodla, že si udělám po delší době krátkou procházku  kolem Vltavy a něco si nafotím. Už tady Praha u mne na blogu delší dobu nebyla. Milé KOČKY, projděte se tudy se mnou:

Praha dnes, krátce před polednem:

























Rozchodila jsem koktejly, které mi v nemocnici napíchli a trochu jsem se potěšila výstavou na panelech před Portheimkou. 

18 komentářů:

  1. Milá Jiřinko, moc zdravím, jsi prostě úžasná! Moc krásné pohledy na tu naši krásnou Prahu, obdivuji jak jsi činorodá, měla bych si vzít příklad a taky se tam po móc dlouhé době vydat! Moc ráda denně nahlížím co krásného jsi nám napsala a nafotila. Přeju ať jsi zdravá a můžeš cestovat všude kde se Ti líbí! HelenaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Helenko, ani jsem netušila, že těch pár fotek z ,,druhého,, břehu přijde vhod.
      V Praze je pořád co vidět a objevit. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    V horku toulky kolem vody osvěží😁 Zdravé i nemocné. Tak Jířo, doufám, že tě ta Pražská procházka trochu vzpružila!!! Mě rozhodně ano, díky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, spravila jsem si chuť. Ale chtělo by to zase nějaký pořádný výlet, až nebude vedro. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, odpočívej, ať ti je brzo líp.
    Milé fotky!
    Pa, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tohle bylo jen vyšetření, sice náročné, ale to nepříjemné bude zas až v úterý. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to byla hezká procházka a moc hezky jsi ta místa nafotila. Fotografie jsou moc pěkné, přesto mě to do Prahy vůbec neláká a tak jsem si ráda prohlédla Tvoje fotografie. Přeji Ti příjemné dny a doufám, že ta vedra která mají nastat, nějak zvládneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, a už jsem po letech musela platit jízdu busem do Prahy, naštěstí prý metro a tram ne. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Procházka s Tebou po Praze prostřednictvím fotek je vždycky OK. Zvláště když do Prahy já až tak často nejezdím.
    Klidný den a opatruj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vím, že takových lidí je víc, že se leckde nedostanou, tak proč jim fotkami neozvláštnit den? Moc děkuji všem, kdo sem našli cestu. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, Praha je krásná z každého úhlu pohledu. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to máš pravdu. Mějte se hezky a opatrujte se.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Praha je krásná, za každého počasí a v každou denní či noční hodinu :).
    Doufám, že to v nemocnici dopadlo dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, výsledky z CT se dozvím v út, až půjdu na kontrolu a chemku k paní prof. na onko. Do té doby mi Vetřelec může být ukradený. Díky za optání.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky jsi cestou pořídila. Praze to sluší vždycky.

    OdpovědětVymazat
  9. Praha je nádherná,příští týden tam budu tři dny a pak pokračujem jinam,jedeme na dovolenou a už se nemůžu dočkat.Fotky jsi pořídila krásné,navnadila jsi mně,ráda jsem se podívala.Doufám,že výsledky dopadly dobře.Opatruj se,Jiřinko a měj pěkný den! Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Marťo, dovol, abych ti popřála skvělé zážitky, příjemné počasí a zkrátka pěknou dovolenou, jistě zaslouženou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat