středa 1. června 2022

Růže, samé růže

 V Bádenu byla hlavním programem prohlídka rozária a procházka lázeňským městem. - už staří Římané se tu koupali...

milé KOČKY,

růžím a lázeňským švihákům se tu asi daří, růže jsem nafotila, šviháky nikoli, neboť jsem žádné, co by za řeč stáli, nepotkala. Zato vůně se linuly napříč parkem.







































Snad vám můj výběr přijde vhod. Mnoho fotek jsem vyhodila, neb se keře komíhaly ve větru a fotky byly rozmazané.




14 komentářů:

  1. To tedy přišel, je to luxusní podívaná!
    Děkuji, Jiřinko a přeji hezký den. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, snažila jsem se z fotek vybrat od každé barvy vzorek. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko to je opravdu nádhera. My jsme včera sice byli na cestách, ale sháněla jsem manželovi džíny a v těch speciálních obchodech mají všude jen ty Slim...tak že úzké nohavice a to si manžel připadal hloupě, tak jsme stejně nakonec skončili u vietnamců a tam se hnal, jaké chtěl a o mnoho levnější. Nakonec usoudil, že jsme je mohli koupit rovnou u nás a udělat si výlet někam jinam, třeba do Růžové zahrady v Děčíně a nelítat po obchodech. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to manžela chápu, můj je na tom podobně, ty úzké by nevzal na sebe, prý by vypadal jako J.Musil. A v jeho věku, manželově, by prý vypadal jako blbec.
      Normálních obchodů s kvalitním zbožím je pomálu.Já si ráda koupím pěkné oblečení a nemusím toho mít hodně, jenže - kde? mám dlouhé nohy a ruce a u vietnamců nekoupím nic. Boty taky problém a to je víc jak 30 let po převratu, někde asi soudruzi z NDR pořád dělají chybu. I když za moje nohy oni nemůžou.
      Vždy se těším na sandály na léto!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Růže je prostě růže. Už se těším, až mi na zahrádce rozkvetou.
    Díky za krásné fotečky!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já děkuji vám všem za návštěvu mého blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Růže jsou nad lázeňské šviháky😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, růže po odkvětu nás sice opustí, ale nezarmoutí a to by lázeňský švihák asi mohl udělat!
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Mám další růže v plánu zde zveřejnit. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jsou překrásné, pár se mi jich ještě krčí ve vázičce od minulého týdne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, kytky jsou mi taky milé, všechny. Užij si léto. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Růže je právem královna květin.Nádherné
    Jiřinko,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, škoda, že nekvetou celý rok, viď? Jiřina z N.

      Vymazat