čtvrtek 2. června 2022

Zahrady zámku v Schönbrunnu

První krok byla prohlídka zámeckých komnat a sálů, což bylo velice krásné a taky náročné, trochu mě tam bolela záda, poté jsme šly s Janou do místní restaurace něco pojíst a popít  a utratit i nějaká ta eura , nakoupit pár drobností pro své miláčky doma a následovala procházka po parku, kde se nachází také zdejší ZOO s pandami, Palmový skleník ( obojí za samostatné vstupné ) a další rozárium. Jako bychom těch růží už neměly dost!

Došla jsem, milé KOČKY, až nahoru ke Gloriettě, nafotila pár snímků zeshora na zámek a park a potom jsme se s Janou procházely po parku křížem krážem, potěšily jsme se v rozáriu a utratily čas tomu určený.

Abyste mi uvěřily, ukáži některé fotky odtud:




Šípková Jana těsně před usnutím.










za tento snímek jsem ráda:
















Jak se vám líbí Neptunova fontána, milé KOČKY?

13 komentářů:

  1. Jiřinko, tvé fotky jsem si užila. A dobře vím, jak v takových dnech trpí záda, nohy... Ale kdý to je taková krása...
    Neptun kraluje mnoha fontánám, tohle je čisté baroko. Já mám asi nejraději tu ve Florencii...
    Měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, fontány mám moc ráda a mrzí mě, že u nás jich zase tak moc není. I když, třeba ta v M.L. je famozní.
      měj se moc hezky: Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Lezarts

    Hezké fotografie, ale na žádné není Sisi😁

    OdpovědětVymazat
  3. Renátko, zato na mnohých pohlednicích a čokoládách jich byla spousta.Já uznávám jen tu jednu: z dvoudílného filmu Romy Sch.
    Krásný den ti přeji Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko to je opravdová nádhera. Krásně jsi to nafotila. Jeden záběr mi trochu připomíná zámek Libochovice, jen ten to je do okrové, v Libochovicích do růžové...Sochy i park, to je paráda. Moc se mi fotografie líbí a děkuji Ti za nádhernou podívanou. Přeji Ti krásný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za připomenutí nádherných míst, také jsme tam s manželem byli na prodlouženém víkendu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak si jistě umíš představit náš pobyt. Hezký podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko krásné fotky. 2 x jsme si zaplatili s mužem tento zájezd a nikdy jsem se tam nedostala. Vždy jen manžel s dcerou. A tak se raduji z tvých obrázků. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, jednou se ti to povede. Letos nám už dva zájezdy zrušili a tak jsme si objednali další, jen doufám, že ho odjedu. Ať se ti léto podaří dle představ. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je tam nádherně,líbí se mi všechno.
    Hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné! Marťa.

    OdpovědětVymazat