pondělí 4. července 2022

Čekání

Čekání na autobus: pátek, 1.7.2022 Mělník 9,30 hod.

Milé KOČKY - aneb cvakání pro ukrácení dlouhé chvíle. 















11 komentářů:

  1. Umíš krásně využít i to čekání!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, alespoň mi těch 20 min. příjemně uteklo. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. I čekání může být OK :-).
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je tam na autobusáku květin docela dost a nikdo to asi neničí. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásně využité chvíle čekání. Moc hezké fotografie. Krásně tam kvete kokarda, echynacea i další květiny. Připomnělo mi to, že jsem je léta měla na zahradě. Moc hezky jsi fotila . Přeji ti prima den Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jak to hned jinak/lépe vypadá, když jsou tam ty truhlíky s květinami.
      Pěkný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně barevná potěcha pro oko i duši :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jsem ráda za každou maličkost, která zvelebí nějaký prostor.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásné barevné kytičky.No,vidíš i čekání na autobus může být příjemné,když je možnost dívat se,na něco pěkného.Pěkný večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, opravdu mě příjemně na Mělníku překvapili, jak je to tam barevné a upravené. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Souhlasím, že to mají pěkně vyzdobené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat