středa 13. července 2022

Další den

 Další den jsme popojeli a navštívili krom jiného zahradu, kde pěstovali pouze hortenzie, možná si někdo vzpomene, že jsem o tom malou zprávičku na blogu měla, ale proč si to nezopakovat? 

Milé KOČKY,

jestli máte tyto květiny v oblibě, kochejte se:

















Bylo jich v té zahradě mnohem více...


19 komentářů:

  1. Velká nádhera, Jiřinko! Mám hortenzie moc ráda...
    Měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, bylo tam hodně sucho, ale i tak byla ta zahrada zajímavá, přestože se věnují jen jednomu druhu rostlin.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,krásné hortenzie,také je mám moc ráda.A Ty jsi je moc pěkně nafotila.Měj krásný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotografie. Tolik druhů hortenzií. Je to nádhera Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, hortenzie nádherné, ale zaujaly mě i roztomilé oblečky ikeáckých medvídků. Hezké léto přeji do N!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, oni - medvídci, nosí tohle už drahně let. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krása. Mám jeden keř hortenzie a každý rok rozkvete nádherně.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tady od nás nedaleko mají před domem růžovou hortenzii a obrovský keř levandule a pěkně jim to ladí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts
    Jířo, to je příspěvek, jako na míru pro mě!!! Začínám mít také slušnou sbírku hortenzii, ale nemám zámeckou zahradu😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to je hezky řečeno, tak seženeme pro tebe nějaký ten zámek i se zahradou! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts

    Příspěvek na míru pro mě. Mám, už také slušnou sbírku hortenzií, jenom nemám zámeckou zahradu😁

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle kvítka mám moc ráda, ty pastelové barvy jsou balzámem pro oči i duši :).

    OdpovědětVymazat
  9. Jiřinko, hortenzie jsou i mojí oblíbenou kytičkou, spolu s levandulemi, růžemi, kopretinami... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi jasné, že tobě přijde vhod každá květina. Leni, krásné letní dny. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásný, ale ani plnokvěté ani dvoubarevné tam neměli! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netuším, zda je problém v tom, že je v té zahradě nepěstovali nebo ve mně, že jsem je z toho množství fotek zapomněla vytáhnout na světlo boží.Jestli na to vzpomenu, podívám se později na to. Možné jsou obě varianty, jak se sklerozou - tak, že je tam nemají. Jiřina z N.

      Vymazat