čtvrtek 14. července 2022

Máme tu další zahradu

 Dnes se podíváme do zahrady poblíž města Diepe:

milé KOČKY, 

bez lhaní a zodpovědně mohu prohlásit, že všechny zahrady, které jsme tehdy navštívili, ač každá jiná, přesto byly všechny krásné:

snadno dokážu:
















A co jsem připravila na zítra?

12 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie z krásné zahrady. Doufám, že se ti hezký cestuje a užíváš si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, snažím se jak na zájezdu, tak na výletě u nás vše vidět, nafotit a vstřebat. Však už mě máš přečtenou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná zahrada Jiřinko. Jsem ráda, že to viděli i medvídci ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ti se všude povalovali a rádi se fotili. Tentokrát jsem vzala do Slovinska jen mrňavého a pak ho zapomněla z batohu vyndat!
      Přivezla jsem si malý sáček levandule.
      Hezký příští týden! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásná zahrada.Dobře,že se Ti na zájezdu líbí,těším se na fotky,které sem potom dáš.Měj hezký den,užívej.Pa Marťa.

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    Ách jó, zase krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tahle zahrada se svažuje k moři, směrem k městu Diepe.Hezký byl i ten zámeček, kde se bydlí, ale neprovádějí tam.
      Potkali jsme majitelku, jak stříhala odkvetlé růže.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krása, Jiřinko! Ty náprstníky... ach!
    Měj se krásně! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Každý chválí zahradu, ale ti dva "medvídci" se mají, to je jak "táta s mámou" na dovolené. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ráda je brávám na zájezd.Už by si oba zasloužili nové oblečení. Jo a prý jsou to obě holky! tvrdí moje vnučky. Jiřina z N.

      Vymazat