pondělí 25. července 2022

Jedno ohlédnutí

 Nedá mi to, abych sem pro dnešek nešoupla pár snímků ze zájezdu do Slovinska, který jsme podnikli v květnu 2008 s manželem. Dostal zájezd na Vánoce v r. 2007 pod stromeček a úspěšně na to zapomněl a když jsem ho vyzvala, aby se sbalil, že pojedeme, koukal na mne, co jako?

Milé KOČKY, ač se zprvu tvářil otráveně, líbilo se mu tam a užili jsme si to, zájezd byl tehdy trošku jiný, než tento právě odjetý, na který jsem teď jela s Janou. Pár dní jsme tehdy byli ve Slovinsku a zbytek v Rakousku.






















vaše Jiřina z N. - objektivem manžela:


Foťák a kalhoty už mám od té doby jiné, manžela stejného...







10 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou překrásné fotografie. Ten vodopád je úžasný a hrad nebo zámek na té skále. ..to je paráda!!!
    Krásná místa jste navštívili. Tobě to také moc sluší. Přeji ti krásný den. (Koukám, že také nemůžeš spát...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, díky za pochvalu. Spát chodím sice pozdě, ale na blog dávám články úmyslně s načasováním po půlnoci. Třeba i na několik dní dopředu.
      Slovinsko, Rakousko a Slovensko mají opravdu hodně co nabídnout a vždy se mi v těchto zemích líbilo. Ovšem moje chátrající tělesná schránka už má své limity.
      Být obchod s náhradními díly na lidi, jsem tam stálým zákazníkem.
      Měj se moc hezky a nafoť nějaké ty zavařené okurky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. :o) Moc hezké nakouknutí do archívu.
    Jiřinko, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem nahlédla, abych si ujasnila, v čem byl tehdejší zájezd jiný a hlavní rozdíl je - že mi tehdy bylo méně let a běhalo mi to po horách i po dolách o hodně víc. hihi Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak zase trochu jinak ! Ale krásné jsou ty fotky !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, sice jsou to jen vzpomínky, ale mají pro mne cenu. Opatruj se.
      Hrajete někde?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. 'Lezarts

    Současné, nebo fotky minulé… krajina stále stejně krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, je tam zeleno a jsou prý jedni z mála, kdo dbá na ekologii!
      Nikde žádné čmoudíky a zbytečný binec. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, prima vzpomínky ! Krásná místa jste navštívili. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty to umíš ohodnotit, u vás je to okolo také samý les. Pa Jiřina z N.

      Vymazat