neděle 24. července 2022

Na doplnění

 Na neděli by se hodilo dát na blog něco svátečního, třeba mramorovou bábovku a vídeňskou kávu, že?, milé KOČKY, ale co můžete čekat ode mne?

Zkusím doplnit několika informacemi zde už zveřejněné zprávičky o právě odjetém zájezdu do Slovinska a už se k tomu nevracet, koukat se dopředu a těšit se na cesty příští?

Tak třeba : bydleli jsme v hotelu Marinšek v obci Náklo, výhled jsme měly s Janou z balkonu takovýto: ( dobře tam vařili a pokoj byl dost útulný )


Ve Slovinsku prý žije dost medvědů, počítám, že v lesích, já jsem osobně potkala jen tyto:




ty lesy tam mají opravdu krásné: ale jejich medvědi musí být dost sportovně zdatní, v takovém terénu...







12 komentářů:

  1. Jiřinko,výhled z pokoje jste měly parádní.
    Méďu bych tam potkat nechtěla,ale ti tvoji jsou parádní.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, jeden večer přišla i bouřka, právě od těch hor na obzoru a bylo zajímavé to sledovat. Ráno bylo zase vše zalité sluncem. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Měli jste moc hezké výhledy a medvědi ze dřeva jsou nádherní.. Výhledy na ty skalnaté stráně jsou perfektní. Moc hezké fotografie. Krásnou neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, říkala jsem si, že by se mohli méďové ze dřeva líbit. Hlavně ti dva, sedící na větvi, hihi. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Vtipné a milé jako vždy!
    Jiřinko, užij si tu neděli! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, legrace není nikdy dost. Ahojky, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Asi by se mi od tamtud nechtělo😁. Takový výhled člověk doma jen tak nemá👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, já jsem byla s balkonem ve druhém poschodí a výhledem naprosto nadšená.A také se nám líbilo vyzvánění zvonů na blízké kostelní věži. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jijřinko, muselo tam být krásně a medvěda také raději jen dřevěného 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, případně plyšového! Jiřina z N.
      pamatuješ se na ty medvědy z plastu, co v nich prodávali med?

      Vymazat
    2. Samozřejmě, já už toho pamatuju ..... 😂

      Vymazat
    3. To mi je jasné, některé věci by člověk raději zapomněl, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat