sobota 23. července 2022

Kdo hledá, najde

 Milé KOČKY, většinou jste milovnice květin a pár nějakých se mi podařilo ve Slovinsku i nafotit, dokonce občas i nějakého toho motýla nebo čmeláka zvěčnit:


běžně tam v lesích kvetly pidibramboříky a nahoře v horách i takové druhy, že nevím, co to bylo:
v parcích ovšem, to byla jiná: tam byl tedy bzukot!



















znalci vědí, že Slovinsko je zemí včel a medu, vinic a vína...hor a docela prima lidí.

O Julských Alpách píší:

Julské Alpy je pohoří patřící geologicky k soustavě Jižních vápencových Alp. Z větší části leží na území Slovinska, do Itálie zasahují pouze svou menší západní částí. Julské Alpy jsou zároveň nejvyšším pohořím Slovinska. Základním stavebním kamenem je triasový vápenec s výraznou vertikální modelací

12 komentářů:

  1. Děkuji za poučení a za tu nádheru. Kvete jim to tam tedy fakt parádně!
    Jiřinko, užij si sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, překvapila mě ta květena hlavně nahoře v horách, co toho bylo, těch druhů.
      Pa a klidný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, díky za krásné fotky. Kochala jsem se. Měj pohodovou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, bylo by škoda je sem nedat, u tebe v zahradě je to také samý květ. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to jsou zase krásné fotografie. Je to hezky rozkvetlé. Ty modré zvonky mám na záhonku. Krásnou sobotu ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, všimni si na fotce se zvonky v levém horním rohu bílého pidikarafiátku, v horách tam kvetly i růžové, hezké to bylo...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Milá Jiřinko, děkuju za krásně voňavý výletění, moc se mi to líbilo. Med i víno mám převelice ráda ;), Slovinsko by se mi určitě zamlouvalo. :-D Opatruj se a užij si rodinný slavení a povídání. Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vivi, děkuji za tvoji návštěvu u mne na blogu a přeji hezké chvíle víkendu.Bouřky pouze venku, nikoli v domácnosti. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Mé srdéčko zahradnice, plesá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, na tom záhonu s echinaceou byl ale šrumec! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, krásná květena. To je podívaná... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mne, že se ti líbí. Pac, naše Levandulová.
      Jiřina z N.

      Vymazat