pátek 15. července 2022

Na pátek

 Připravila jsem vám, milé KOČKY, opět jednu zahradu ze zájezdu do Normandie a doufám, že i ta na vás udělá dojem:

my jsme si ji užily s Janou určitě:

















Problém je pouze vybrat vhodné snímky z mnoha...










Zvu vás na můj blog i zítra:

8 komentářů:

  1. Jiřinko, to je opravdová nádhera. Líbí se mi ty kamenné tesané doplňky a zároveň mě fascinují střihy stromů do zvláštních útvarů i ty které jejichž koruny tvoří něco jako hranatý živý plot vysoko nahoře. Je to opravdu nádherné. Díky za hezkou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, v této zahradě to bylo tak krásné a tak jiné, že na ni moc ráda vzpomínám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tady, Jiřinko, ty to na nás valíš!!! Nádhera!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, alepoň jste se tu nenudily, doufám. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Fotky se povedly. V Normandii jsem nebyla, jezdila jsem spíše směr Provence nebo Paříž, ale byl to určitě povedený zájezd. U nás jsou také krásné zahrady, líbila se mi u zámku v Dobříši nebo v Kroměříži - Květná.
    Pěkné léto přeji a konečně mohu vložit komentář. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, ještě jsem neviděla v Itálii či ve Francii ( a jinde ) ošklivou zahradu. Pa, pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. V kombinaci s počasím to musela být nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, jak se říká - Prevíti maj štěstí - tak mi pršelo na zájezdu snad jen párkrát. A že nejsem z cukru...
      Moc tě zdravím, KOČKO.
      Jiřina z N.

      Vymazat