čtvrtek 4. srpna 2022

Inzerát

 Jsem trochu idealista a trochu poděs, zkusím jednu novinku na svém blogu:

Pro moji o kousek mladší sestru najít chlapa!

Tak především by to měl být pán, který ví, že je chlap, muž, a že si to za pár neděl nerozmyslí a nenechá se přeoperovat nebo přešít na něco jiného. Člověk netrestaný, nepiják a nekuřák má přednost, věk asi od 73 do 79 a pod., na tom tolik nesejde, přiměřeně zdravý na svůj věk, svéprávný, sebevědomý, neženatý ( vdovec nebo rozvedený, s vyřešenou minulostí vítán ), žádný líný lempl, s řidičákem, případně s autem, malý domek a zahrada vítány - sestra Helena se ráda realizuje v zahradě. Nejlépe na trase Praha - Roudnice - Lovosice - Ústí nad Labem - Děčín, Litoměřice a Česká Lípa?

Šlo by o občasná přátelská setkání a výlety, sestra je samostatná a soběstačná, na svůj věk zdravá a pracovitá, jde jí o kamarádský vztah. Má 164 cm a asi 60 kg a několik koníčků. Umí vařit a dobře peče.Má dvě dcery a 4 vnuky, dva již dospělé a dva 13leté. Bydlí sama v bytě. Ráda ( na rozdíl ode mne ) sleduje různé sporty!

Milé KOČKY, třeba máte nějakého známého, na koho se to hodí, co kdybychom jim pomohli se najít?

Za pokus nic nedáme.




9 komentářů:

  1. Jiřinko, z oné oblasti znám vlastně jen tebe :o)
    Je to od tebe hezké, člověk nikdy neví!
    Moc tvé sestře přeji, aby se nějaké spřízněná duše našla...
    Tebe ze srdce zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, beru to jako 80 proc. legraci a těch dvacet jako šanci, že by se k sobě spárovali dva - co já vím, co má Vesmír za lubem, proč mě to napadlo? Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Přála bych sestře někoho najít. Přemýšlím, ale................?
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pokud by se našel chlap a pořádně trpělivý, třeba by jim to vyšlo...
      Posílám pozdrav na východ, k Náchodu. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, ahoj. To je od Tebe moc hezké ! Já sice o nikom nevím, ale Ty jsi žena činu a třeba to dopadne... Co na to říká sestra, ví o Tvé akci ? Moc vás zdravím obě ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, řekla jsem jí to na poslední chvíli, nejprve mi řekla, že to nemám zveřejnit a nakonec kapitulovala a prý se nechá překvapit.
      Jsem o rok starší a mám s ní dost zkušeností, tak by mě mohla taky jednou poslechnout?
      Leni, měj se moc fajn. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to je paráda!Držím palce,ať se ozve nějaký fajn chlap podle Tvých představ,hi hi!Přála bych sestře někoho najít.Že bych si dala taky inzerát...Hmm,možná.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, já kdybych neměla manžela, už bych trvale domů nikoho nechtěla, ale na výlety a občasné schůzky klidně. Na pokec a zájezdy volím kamarádky. Nemusím se o ně starat, jsou soběstačné.
      Tak ať natrefíš na prima mužského! Prý jsou, ale kde? Jiřina z N.

      Vymazat
    2. No právě,asi jsou,ale kde?Marťa.

      Vymazat