úterý 23. srpna 2022

Na úterý

 Dnes je úterý, 23.8.2022 a jdu se prát s Vetřelcem, ač jsem nekřtěná, pro jistotu si sem dám trochu křesťanské tématiky, jeden nikdy neví, co zabere.

Takovéto alibisty mám nejraději, ale já si říkám, že jestli Bůh existuje a má lidi rád, proč by mi nepomohl jen tak?

Milé KOČKY, 

pár fotek ze zájezdu s Janou k Mosele a Rýnu:

( fotky zevnitř bez blesku - nic moc )















Jano, díky, že mi vždy důvěřuješ a se mnou jedeš a ještě se ti můj výběr zájezdu líbí!




 


20 komentářů:

  1. Jiřinko, přeji ti ze srdce, aby jsi zvítězila v boji s vetřelcem. Ty jsi statečný a pozitivní člověk a to ti v boji hodně pomáhá. Držím palce. Krásné fotky jsi přivezla z cest.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, to by se mi líbilo i nadále, cestovat a fotit, občas doma něco poklidit, uvařit, vyprat a pak zase někam do přírody? Máme to podobně, že?
      Pozrdavuji tě přes hory a doly. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, fotky jsou moc pěkné i při focení bez blesku, který se v památkách používat nesmí. Držím Ti palce ať zvítězíš nad tím prevítem a Ty vyhraješ!!! Já tomu věřím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, díky za podporu, nejsem na to díky tobě a ostatním sama. Přeji ti velmi klidný a pohodový podvečer. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, myslím na tebe a s vírou to mám podobně. A krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji ti, však ty se taky pereš s problémem, musíme život přizpůsobit možnostem. Držme si palce navzájem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Děkuji za fotky a dnes na tebe myslím, Jiřinko! Drž se!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, dělám, co můžu, a moc ti děkuji.
      Byla jsi ve spamu a šotek mi tě schoval, už jsem tě osvobodila! mám prima návod od Járy z Rbk a tak to vždy projedu a zachraňuji.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotky.
    Držím palce,ale vím,že nad tvým optimismem nic nezvítězí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky, je to tam zdlouhavé a nepříjemné, ale zatím nic lepšího doktoři nenabízejí.
      Pak - když se dostanu někam do lesa, na kopec nebo pěkného města, jsem za to vděčná.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Bezva fotky ! Moc Ti přeji a pevně doufám, že boj s vetřelcem vyhraješ. Jinak to ani nemůže být. Držím palce !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, to nikdo neví, v tom hraje roli tolik věcí a je to záludné. Ale já bych ráda doktorům udělala radost, taky sobě, pochopitelně. Třeba mě budou jednou ukazovat na sympoziích jako raritu, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,hrozně moc na Tebe myslím a držím všechny palce,co mám.Jsi statečná holka a já věřím,že nad tím zmetkem zvítězíš!Jinak fotky jsi sem dala opět krásné.Pa pa KOČKO,Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nikomu to nepřeju a jsou na tom někteří i hůř. Ale, co mi vadí nejvíc, že to mají i děti.
      Raději sem budu zase pár dní dávat veselejší příspěvky. Pa - mávám tam k vám.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, věřím tomu, že se jen tak nedáš a vetřelec to nakonec přece jenom vzdá. Moc ti to přeji a držím palce, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji tobě i ostatním za morální podporu a věř mi, snažím se.
      Tím však nepopírám, že někdy toho je na jednoho ,,privela,,.
      Jedno se upřít nedá, jsem v rukách opravdu dobré paní prof. a ta ví, co dělá.Nemluvě o tom, že tam nyní má skvělou sestřičku a tak mě nestresuje setkání s nimi.
      Měj se moc hezky a hezké prázdninové dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, myslím na Tebe, ať je vše v cajku ! Zase hezké fotky, jako vždy... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, prázdniny mi vždy evokují hezké cesty za poznáním. Měj se krásně a opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, ty už jsi teď přírodní úkaz - pro Tvou vitalitu, neutuchající energii a optimismus. Díky Ti, že mě sebou vždy "vytáhneš" a vždy si to spolu užijeme. Pa J.

    OdpovědětVymazat