středa 24. srpna 2022

Besedické skály

 Ty má každý rád ( a já přidám, že i ty kousek od nich - Klokočské )

Milé KOČKY, jsou sice cestičky jimi napříč trochu krkolomné a náročné, ale místy i docela schůdné a nejvíc mě baví, že v Besedicích dělají dobré langoše, trocha toho nezdravého jídla jednou za rok se hodí.

Provedu vás - jako už mnohé před vámi:

















12 komentářů:

  1. Tam je krásně a možná nejlépe na podzim,to jsme tam byli my.Když jsme jeli nedávno kolem langoše neměli,ale nabízeli borůvkové knedlíky.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já si tam obvykle připadám jako neplacený průvodce, už jsem tam brala vnučky, kamarádky a taky občas sami s mužem je projdeme. Není to až tak daleko a líbí se mi tam moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, tam je krásně a přidala jsi hezké fotografie. Letos jsme na tu stranu vůbec nejeli. Nějak se nám v těch vedrech dál cestovat nechtělo. V Českém ráji je krásně všude. Docela ráda bych se tam ještě někdy podívala . Je zajímavé, že skalní útvary mají zcela jiné složení a působí světle narozdíl od tmavých Labských pískovců. Také vesnička architektura se liší a zajímavé chaloupky jsou trochu jiné a opět krásné. Mně se líbí hlavně Vesec a Střehom, kde se často točí pohádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to máš dobrý vkus, taky tam občas zabrousíme. Skalních měst je u nás hodně a všechny jsme časem chtěli poznat. Už je to ale náročnější, než v mladším věku. Tak ať vám vyjde ta plavba na jedničku!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Děkuji za krásnou procházku, užil a jsem si to!
    Jiřinko, měj pokud možno hezký den, odpočívej!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, ve skalách bývá i v horkém dni příjemně.
      Dnes musím brát ohled na svůj stav, přeci jen to pár dní trvá, než se dám do pořádku. Ale už to znám. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, hezký výlet a ty chaloupky jsou pohádkové. Přeju hezký den, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko - tobě také hezké dny a ať tě pejsci poslouchají. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Besedické skály jsou krásné a i v parném létě stinné a chladivé. Díky, že jste mi je spolu s LK ukázali. Pa J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, však ony tam ještě budou a ty třeba vezmeš do nich vnučky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to jsou krásné fotky.Moc se mi líbí ty roubené chaloupky.A samozřejmě skály.Chtěla bych se podívat do Českého ráje,když byli kluci malí,tak jsme tam celá rodina jezdili celkem dost.Teď jsem tam dlouho nebyla a tvoje fotky skal mi toto krásné místo připomněly.Pořád jezdím jinam,objevuji nová místa,která neznám a občas je fajn jet někam,kde to znám a kde jsem dlouho nebyla.Přeju moc pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, my jsme s manželem prošli časem snad všechna skalní města, co jich v ČR je, ale tyhle jsme nejvíce poběhaly s vnučkami, když jsem s nimi byla 2x za sebou na Malé Skále na dovolené.Ve skalách je v létě chládek.
      Hezkou neděli! Jiřina z N.

      Vymazat