sobota 6. srpna 2022

Od móře...

 Ještě jeden svěží příspěvek?

Dobrá, dáme si znova něco od moře, máme to tu bez pachu rybiny a bez naftových duhových efektů v přístavu...

Milé KOČKY, stručně: 10 dní na Brači s výletem do Omiše...

















Bude-li zájem, i jiné fotky budou...

14 komentářů:

  1. Prostě jedno velké ACH! Tyhle pohledy mě dostanou spolehlivě a vždycky!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, protože tuším, že se letos asi k moři už nedostanu, zalovila jsem v archivu a nestačím se divit, co toho ,,materiálu,, z různých koutů Evropy mám a co jich ještě nemám! Pěkný a veselý den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jak píše Helenka,ach.Díky moc za tyhle fotky.Z Omiše jsem byla naprosto uchvácená.Ovšem tenkrát jsme cestovali dále na jih a přišlo další ach.Bohužel mám fotky na diákách, v té době se na ně hodně fotilo a to mi je teď skoro na nic.I když mám diaprojektor po tatínkovi.
    Budu se těšit,kam nás vezmeš příště.
    Hezkou sobotu Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, tak až budeš mít byt ok, tak sezvi příbuzné nebo kamarádky a udělej si projekci krásných diáků a bude hned kulturní program! My jsme kdysi také fotili na diapozitivy, ale kde jim je konec?
      To máš jako já, když jsem si Bretaň natočila kamerou a dnes to nikdo nestíhá vidět.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jéé v Omiši jsme byli na dovolené a na Brač jsme jeli na výlet :-))). Krásně jsi mi to pripomněla.
    Klidnou sobotu! U nás po včerejším vedru je deštivá.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, my jsme naopak bydleli ( dva roky po sobě ) na Brači v Postiře a do Omiše nás vzali lodí a pak lodičkami po řece až k jednomu mlýnu.Také jsm ešli nahoru ke hradu v Omiši. Na Brači jsme měli sebou kola a to bylo fajn.
      Jiřina z N.
      Dobré byly také zájezdy s poznáváním: Slapovi Krky, Plitvice a plno dalších míst, Dubrovník a pod., stejně jako ten do Černé Hory.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Hezká vzpomínka do horkých, letních dnů na souši😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, letos jsem si umyla mořskou vodou nohy jen jednou - přivezla jsem si ji v PET lahvi z Piranu.
      Hezký víkend Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to jsou moc krásné fotografie od moře. Díky za úžasnou podívanou. Mám ráda Tvoje fotografie z míst, kam se osobně nepodívám, ale vždy mě potěší. Hezký večer a prima neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, když už jsem ty fotky kdysi pořídila, nic mi z nich neubyde, když je ukážu tady zájemcům a děkuji ti za pochvalu. Jsem naopak moc ráda, když sem zavítáš! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. K Omiši jezdí už pár let moje sestra s rodinou, takže tyhle scenérie znám, i když jsem tam nikdy sám nebyl :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve se jezdilo přes Omiš dolů na jih a tak jsem to znala jen z busu a pak na Brači nám 2 roky po sobě udělali lodní výlet. Petře, dík za zastavení u mne na blogu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásně je tam ! Jiřinko, měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko,sedím u pc a jenom áchám nad tou nádherou.Opět krásné fotky z míst,kde jsem nebyla.Musí tam být skutečně překrásně,moříčko,přístav.Děkuji,že jsem se mohla podívat.Marťa.

    OdpovědětVymazat