pondělí 26. září 2022

Při pondělku

 Dnes si uděláme spešl příspěvek.

Milé KOČKY, už moc dlouho tu nebylo nic dost veselého a vtipného a tak se do toho směle pustím, právě dnes:

nejprve oznámení -

včera, 25.9.2022 měla matka mého muže 100 let výročí narození. Tak jsme pálili svíčky. Bohužel se té stovky nedožila, mohli jsme mít velký dort.





a nyní dva vtipy, které jsem s potěšením přečetla v knize Karla Hvížďaly České rozhovory ve světě - kterou po několik večerů louskám zabalená v dece.


1.

Víte, co se stane, když všechny polské policajty převedou do Sovětského svazu? Průměr inteligence se zvedne v obou zemích.

2.

A víte, kdo unesl Aldo Mora? Hrdina Sovětského svazu kapitán Jevsejev. Měl vlastně unést Musoliniho, ale než dostal papíry na výjezd...

Jistě mi odpustíte, vtipy jsou z let osmdesátých a některým mladým to bude neznámé, ale já jsem se dost pobavila.



14 komentářů:

  1. Jiřinko, to je hezká kytice i vzpomínka. Vtipy se povedly. Přeji ti prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, šťastnou cestu tam i zpátky!
      Mám ráda určité okruhy vtipů, tyhle tam patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, chechtáme se tady s mužem... Udělala si nám veselé ráno!
    Měj pohodový a veselý den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já obvykle čtu knížky večer a v noci a když mě vezme záchvat smíchu, měla bych mít tlumič. Tak mám radost, že jsem vybrala vhodné vtipy. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásná kytice,vtipy dobrý.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Lezarts

    …já taky😀😁

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,kytice je krásná a vtip je super.Taky jsem teď začala víc číst.A více výletovat.Měj krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tmy přibývá a já čtu zase víc. Večery pod lampou a s knížkou, v teple.
      Jiřina z N.

      Vymazat