neděle 25. září 2022

Neděle - po volbách

 Jak asi tušíte, milé KOČKY, seděla jsem s Janou v pátek a v sobotu u voleb v komisi a máme to pro tentokrát za sebou. druhé kolo nás čeká příští pátek a sobotu, ale to už nebude nic složitého, pouze volba mezi dvěma kandidáty do senátu, jestli to dobře chápu a proti dnešnímu počítání to bude pohoda.

Protože dnes máme neděli, patřilo by se dát sem něco svátečního? Bábovka a konev čaje by to mohly být, ale - dáme si něco jiného.





A na zítra vám připravím něco lepšího...asi.

27 komentářů:

  1. Jiřinko, včera jsem si vzpomněla na tebe, že jsi u voleb. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ve čt mi bylo všelijak, až jsem měla obavu, zda budu fit, ale dala jsem to.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, musely to být dlouhé a náročné dny...
    Dnes si trochu odpočiň.
    Užij si neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, docela to uteklo, ale počítání bylo složitější a náročnější, než jindy. Ale jsme zkušené lišky. Příští týden nás čeká druhé kolo. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko,kásné fotky z lesa.Jsem zvědavá,jak dopadly ty moje.
    Zase mi to notebook nasmolil dohromady a nestihla jsem to ani opravit a tak smazala.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hned bych šla do lesa, už se na to těším. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,pěkné fotečky z lesa.Taky se dneska chystám na procházku,asi do lesa,je tam klid,málo lidí.Přeju pohodovou neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, v lese si člověk srovná myšlenky, pokud tam nenatrefí na rozryté plochy a pokácené kusy lesa, to mu na náladě nepřidá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotografie. Také jsem včera v lese trochu fotila. Ale fotky jsou ještě vám foťáku. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, musím projít blogy, dnes jsem byla na návštěvě u dcery a u vnuček a přijela jsem domů až kvečeru.Po cestě busem nás provázel déšť.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, krásné fotky,byli jsme teď tři dny v Českém Krumlově, odpoledne jsme se vrátili a k večeru jsme ještě stihli procházku v lese i pár hub jsme našli,přeji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotečky a Ty měj hezkou odpočinkovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, udělala jsem si výlet k mladým, potřebovala jsem něco vyřídit. Tak odpočinek bude za chvíli. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Také nakukujeme do lesů a dopřáváme si dobroty z hub. Já to courání po lese mám moc ráda. Pořádně si odpočiň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, courání po lese je léčivé, pokud se člověk nesvalí po zakopnutí o kořen.
      Dnes budu spát jako zabitá. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Lezarts

    Rozhodně pohled do lesa je příjemnější, než do volební urny😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko! -- komentář, který si dnes zaslouží smajlíka!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jirinko, v lese jsem hodně jednak bydlím nedaleko a jednak to miluju. A houby taky, dnes byl houbový guláš. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ve čtvrtek jsme odjeli na chatu a tři dny jsem chodila po lesích. Byla to paráda, ještě jsem přinesla i nějaké houby. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Stihli jsme dorazit před druhou,bylo to akorát.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti chválím, ale já se ptala jen z legrace.
      Krásný nový týden přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, a já měla dnes řízky - ty z hub .-) Krásný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla jistě velká dobrota. Můj bráška rád sbíral bedly a věděl, kam na ně chodit, ale já jsem jednou četla, že nejsou všechny druhy bedel jedlé, tak je vůbec nesbírám. Musela bych to nastudovat, co mám sledovat, jako to vím na beton u růžovek.
      Jiřina z N.

      Vymazat