neděle 30. října 2022

Fotky na zámku

 Jak jsem včera, milé KOČKY, oznámila, můžete si prohlédnout díky mému neumělému focení snímky vystavené na zámku Ksiaž, nafotila jsem jich požehnaně, ale výběr jsem podřídila poněkud vlastní kritice a tyto se mi líbí a byly mnou vybrány pro vás:














Nechci se omlouvat, ale musím: 

fotit se smělo, avšak pouze bez blesku a moc světla tam nebylo, ačkoli okna měli čistá! Taky když fotíte někomu přes rameno a nechcete tam mít lidi ze zájezdu?! - mám ale výhodu, že jsem relativně vysoká.

22 komentářů:

  1. Jiřinko, netřeba omluv, dobře vím, někdy to je boj!
    Děkuji, ráda jsem se podívala.
    Užij su neděli. Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, jen jsem se odhodlala k těm snímkům, přišla polská výprava a já musela honem ty panely vyfotit, než se lidi rozlezou po místnostech s fotkami.
      Takže některé ty zajímavé staré snímky jsem prohlížela až doma.
      Na Wiki se dá dohledat, o jakou rodinu jde a kdo tam přebýval...Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiří koná zámcích to tak je a každý to pochopí. I tak jsi ty rodinné fotografie hezky nafotila. Díky a přeji ti hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, některé ty snímky byly vážně moc půvabné. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Mám staré,černobílé fotografie moc ráda.
    Jiřinko,měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné, dáma na nich taky, dýchá z nich krásná atmosféra... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jiřinko,moc krásné fotky.Stare fotky mám strašně ráda, když jsou někde vystavené nemůžu se od nich odtrhnout.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, zrovna tahle rodina měla štěstí v té době na dobrého fotografa. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vybrala jsi OK. Mám takové fotky ráda. Dýchá z nich atmosféra té doby.
    Klidnou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, líbí se mi i to oblečení dam a dětí. Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Mě se tam strašně špatně fotilo, jelikož jsem tam fotila primárně květinová aranžmá která byla většinou proti oknům. Ale fotilo se mi špatně i na Moszně. Ty interiéry jsou nějak jinak situované, takže vždy se fotilo proti oknům, z čehož nic nebylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, to víš, moje popocházení z místnosti do místnosti a cvakání od boku a ještě za přítomnosti ostatních, co naděláš, ještě štěstí, že nebylo focení zakázané.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, fotky se mi líbí opravdu moc. Staré rodinné černobílé nebo někdy i hnědobílé fotky mám moc ráda. Tam ještě byly ženy ženami a z fotek je patrná elegance a noblesa. Měj se hezky, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mluvíš mi z duše, žádné rozervané džíny!
      Opatruj se a pěkné dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Lezarts

    Pár dní absence a mám čtení na celý večer😀.
    Zase jeden hezký výlet!
    Díky také za hezkou reportáž z výstavy lastur. Když se svět nezblázní, příští rok bude repete🐚!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Renátko, budu li živa a zdráva, sejdeme se tam, pokud mě upozorníš! Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Lezarts

      Budeme doufat, naděje umírá poslední🤞🏻

      Vymazat
    3. Věřím ve šťastné setkání. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, staré fotografie màm tak ráda ! A Ty dámy, vyparáděné s klobouky... Moc hezké, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ač jsem tam nemohla stát dlouho, stihla jsem si všimnout té noblesy a elegance.
      Proto jsem několik těch fotek vyfotila, abych měla památku. Jiřina z N.

      Vymazat