pátek 7. října 2022

Hádanky

 Zkusím na vás,

 milé KOČKY, 

několik hádanek, opepříme si podzimní dny?

Jeli jsme tehdy na houby přes mou oblíbenou vesnici a zkuste uhodnout, v jaké krajině se nachází?












16 komentářů:

  1. Jiřinko, nejdřív jsem tápala, roubenky jsou k vidění ledaskde, naštěstí! Ale pak jsem uviděla v dáli Bezděz (tedy alespoň doufám) a je jasno!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dobrý postřeh! - naprostá trefa. Vesnička na dohled od Bezdězu - Žďár.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,to tedy nevím,ale roubenky jsou nádherné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, také přeji hezký den, u nás poněkud mlžný. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko roubenky jsou tak malebné, moc se mě líbí. Měj se dobře, doufám že už Ti je lépe. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, roubenky mám ráda, hlavně na focení. Zda bych tam chtěla bydlet je ale jiná věc.
      S nemocí je to tak, že se momentálně snažíme jeden druhého umořit.Ale já zvítězím.
      Musím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Tak taková chalupa je můj sen. Tady bych se se starým nábytkem vyřádila! Zdravím do N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, některá ta chaloupka by si zasloužila tebe! Ale Mělnicko je od vás trochu z ruky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, místo jsem nepoznala, ale chaloupky jsou nádherné. Klidně by mi některá mohla říkat moje paní 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kdykolik jedeme přes tuto ves nebo jinou na Mělnicku, vždy ty domky obdivuji. Je jich tu opravdu hodně, zatím se o ně lidé starají.
      Přála bych ti ji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,podle roubenek jsem si říkala Český ráj,Sobotka.Vidím,že jsem se spletla,nevadí,roubenky jsou nádherné,moc se mi líbí.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tyhle na Mělnicku jsou taky pěkné, stejně jako na Podtrosecku a jinde.Líbí se mi pavlače v patře, kam si lidi dávali větrat peřiny.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jak vidím Bezděz, rozbolí mne nejen nohy. :-D Ty roubenky jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod kopcem prodává v létě paní borůvkové koláče a čaj nebo kávu a to já můžu. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts

    Ten výhled znám, jenom z jiného koutu “Mácháče” 😁 Roubenky jsou v celém okolí skvostné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera večer jsem koukala zpětně na Toulavky za 3 týdny a byl tam! asi jsem s Toulavkou spojená pupeční šňůrou. Jiřina z N.

      Vymazat