sobota 8. října 2022

Další hádanka

 Uhádnete dnes, milé KOČKY? odkud jsou fotky?

je tu, tak, jako včera, výrazná nápověda!












24 komentářů:

  1. Lipnice nad Sazavou, tam jsem se uz davno chtela podivat, ale nikdy to nevyslo. Krasne fotky, diky, emili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, trefa! - pobavilo mě, že na Haškově hrobu bývá několik lahví piva! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nepoznala bych to,nikdy jsem tam nebyla,ale možná jela okolo.
    Hezký víkend Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, když vozíte vnučku na Jihlavsko, tak to není problém se tam pak stavit. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. U té jedné fotky mi na mysli vytanulo Haškova Lipnice. Nikdy jsem tam nebyla, no ale asi to tak bude, ne?
    Klidnou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně jsi to trefila. Hrad vypadá lépe, než na těchto mých fotkách, a je dost velký, ale není to žádný zámek se zahradami!
      Místo na kopci s pěknými výhledy. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Přiznám se,že jsem nevěděla.Musela jsem se podívat.Nikdy jsem tam nebyla,ale rozhodně to vypadá na moc zajímavé místo.Krásné fotky,přeju hezkou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, zdravím tě, mám štěstí, že kdykoli jsme k Lipnici přijeli, bylo hezky a daleké výhledy od hradu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ano, byla jsem tam na skok. Chvíli mi to trvalo, než mi to naskočilo. Ono to je již 30 let. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, tak to znáš, byli jsme tam s mužem vícekrát, stejně jako na hradě Orlíku u Humpolce.Pěkné to tam je na jaře, když už je nové listí na stromech.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hrad ve spojení s Jaroslavem Haškem - tak to je jednoznačná nápověda :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, jeden čas jsem se snažila přečíst vše, co J.H. napsal a často jsem se u toho tak smála, až jsem vzbudila manžela ( čtu ráda v noci ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Hezká připomínka J.Haška. Jestlipak mu tam dají lahve plné ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, za nás tam bylo několik piv a láhev vína, plné. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Když Hašek, tak Lipnice. To mě napadlo, ale nevím to jistě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, je to tak. A ráda tam jezdívala i Růženka s manželem.Kolikrát jsme si psaly, že bychom se mohly setkat i tam. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Nevím, tedy po přečtení komentářů vlastně už jo :). Krásné místo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, každý neví všechno. Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, tak Lipnici bych dala i bez té náhrobní nápovědy :o) Nemáme to zase tak strašně daleko, ale dlouho jsem tam nebyli...
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, mě se tam líbilo pokaždé, ty výhledy od hradu. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Tak i když jsme Sázavsko trochu projeli, na Lipnici jsme nebyli. Děkuji za seznámení. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lezarts

    Jasné, díky nepřehlédnutelné nápovědi Lipnice, přísahám neopisuji 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tě vůbec nepodezírám! Přísaha se přijímá. Jiřina z N.

      Vymazat