čtvrtek 20. října 2022

Podzimní motivy z N.

 To jsem si v těchto podzimních dnech vyšla před dům a koukám, že je na keři poslední růže, a jaká hezká. Doběhnu si pro fotoaparát a snažím se ji vyfotit a ejhle, chybička se vloudila a stonek se zlomil. No, říkám si, tak ji utrhnu úplně a dám si ji do vázy. 

Milé KOČKY, 

jaké bylo moje překvapení, když na růži sedí ( Jára z Rbk. mi řekla, že nikoli luční kobylka, nýbrž že je to: ) saranče.

Zelenou obludku jsem sklepla do listí na záhon a růže putovala domů. A voní!







mějte se hezky a nohy v teple!

18 komentářů:

  1. Jiřinko, krásně jsi nafotila. I nám kvetou růže. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, včera jsem ještě zaběhla k Penny a tam tři keříky růží vůbec nerespektují podzim! Kvetou jako divé. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Hlásím, že i má malá růžička stále kvete!!!
    Jiřinko, posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak si odhlasujeme, že takhle může být do března a pak už jaro?
      Nebo v únoru trochu sněhu a mrazejk? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, saranče máme každý rok v létě už vchodových dveří v kytkách růžičkou jsi nám hezky nafotila.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, Ivetko, saranče vypadalo pěkně vystuzené a málo pohyblivé, kdoví, jestli přežije zimu? Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásnou růžičku máš teď doma. Naše růže letos už nemají ani kvítek, ani poupě, což většinou ještě v této době mívaly. Prostě se už letos na to vykašlaly.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já mám některý den taky pocit, že nejlepší by bylo zahrát si na medvěda v jeskyni a prospat listopad a prosinec až do 23.12.
      To víš, na Štědrý den, to bych vylezla, co kdybych dostala dárek?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Lezarts

    Také tu mám, ještě několik růží kvetoucích otužilců. Poslední roky mi takhle sporadicky kvetou, až do mrazů, když je moc nezastřihnu. Tyhle vůně léta na podzim potěší, jak vidno i saranče😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, zajímavé je, že ty podzimní barvy kvetin bývají tak intenzivní. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Růžička je nádherná. I mně ještě na záhonku před domem kvetou. Kvetou ještě i ostatní květiny, než je zničí mráz. Saranče si najde místo na přezimování možná někde ve skulině domu nebo v záhonu, ale určitě přežije. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, zatím to vypadá dobře, ale pak přijde první pořádný mráz a bude pro letošek konec.
      Hezký večer ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný! :)
    Krásně se mám a nohy v teple mám taky :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je dobře, Janinko, tak si to užívej. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Růžička je krásná a nohy v teple musí být.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to saranče bylo pěkně ztuhlé a moc se mu nikam nechtělo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Růže je krásná.A nohy mám v teple,nejen nohy.Vzala jsem si k srdci rady některých"chytrých" a vzala si svetr navíc a je mi fajn,hi hi.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, teplo je pro nás nyní a bude i v zimě důležité. Hezký víkend. Jiřina z N.

      Vymazat