středa 19. října 2022

KONEČNĚ!

 Dnes podruhé:

Otevřela jsem počítač a konečně jednou na mne vykouknul článek, který mi udělal radost, nebyly to drby o profláklých rádoby ,,celebritách,, ani hlouposti a výmysly o nějakých sportovcích, byl to článek o člověku z masa a kostí, kterého léta osobně znám a to:

milé KOČKY, 

o paní profesorce, onkoložce z Karláku v Praze a konkrétně o paní Petře Tesařové. Chodím k ní léta a nemohla jsem se se svými neduhy dostat do lepších rukou.

Máte-li zájem, přečtěte si to také:

https://www.prozeny.cz/clanek/onkolozka-petra-tesarova-naucila-jsem-se-pacientky-poslouch-66988

Musím jen dodat, že poslední dobou u ní slouží také skvělá sestřička a to paní Eva Ratajová a jsou bezva team. Když už jdete s Vetřelcem na kontrolu nebo na léčbu, nechcete, aby na vás ještě koukal a nebo ječel nějaký bubák zaměstnaný ve zdravotnictví, že ne? A tak si opravdu moc vážím toho, že mám takovou paní doktorku!



14 komentářů:

  1. Jiřinko,to je dobře,že jsi v tak dobrých rukách.Už napohled je paní doktorka velmi příjemná.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, za chvíli budu asi její služebně nejstarší pacient.Takzvaný držák, protože jak říká jeden můj dobrý známý, přes veškerou péči lékařů jsi tady pořád.
      No, mohla bych se přestat vytahovat a trochu se zklidnit, viď?
      zrovna po tom covidu to není až taková hitparáda...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, znám to,jak je výhrou mít dobré zázemí na onkologii. Také mám výborného lékaře a měla jsem v té smůle v roce 2015 velkou kliku počínaje na lékaře jak na mamografii, mamologii a vůbec. Tak se drž, moc zdravím 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já tě ráda poslechnu! Peru se s tím nově od září 2018. Díky Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to je dobře, že se o Tebe stará kvalitní tým. Přeju Ti hodně zdraví a posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, nápodobně, zdravíčko potřebujeme všechny. Měj se hezky a uzdrav se brzy, ať si můžete s vnučkami hrát. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc ti tohle přeju! To hodně důležité! Lékaře jsem si roky hledali a vybrali, takže Ok, ale neděje se nám nic závažného, všechno to jsou jen prevence.
    Článek si ráda přečtu.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jiřinko, tak to je moc dobře, že máš tak fajn paní doktorku přeji moc zdraví Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ivetko, ono je to náročné ve všech směrech a ještě kdyby paní doktorka byla protiva, tak by se to špatně snášelo.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Naprosto s tebou souhlasím!!! Jen jich není stále dost.

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko,ráda si přečtu tento článek.Jsem ráda,že máš dobrou paní doktorku,těch dobrých je stále málo.Přeju ti hodně zdraví,opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od září 2018, kdy mi přišli na Vetřelce se doktoři snaží a já asi trochu taky.
      Kéž by nám to vydrželo, kdo by vás tu otravoval s výletama?
      Jiřina z N.

      Vymazat