středa 26. října 2022

Výstava lastur

 Milé KOČKY, u Renátky jsem se dozvěděla o výstavě lastur na Ládví a to v sobotu a v neděli, tedy 22. a 23.10.22 a protože jsme s Janou stejně plánovaly nějaký výlet, vypravily jsme se tam.

Musím přiznat, že se nám tam opravdu líbilo, vstupné bylo přijatelné ( 40.- Kč ) a vzhledem k tomu, že to byla výstava prodejní i na nákup dárečků došlo.

Co bych vyprávěla, fotky vám řeknou více: 

nefotila jsem všechno, ani nekoupila vše, co by se mi líbilo...ale oči přecházely nad tou přírodní krásou:















pán, který měl s lasturami košili :
























Jedna perleťová velká mušle s třemi zárodky perel stála 2.370,- Kč a mít zbytečné peníze, byla by moje.


26 komentářů:

  1. Jiřinko, tak to je nádherná výstava. Taky by se mi líbila. Děkuji za reportáž a měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tam bylo těžké říct, co je nejhezčí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádhera, Jiřinko! Mušle a lastury mám moc ráda, ráda se jich dotýkám a nebojím se napsat, i u nich sním...
    Moc děkuji za reportáž a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pamatuji si z dětství, že někdo měl velkou mušli, která vydávala zvuk šumění moře. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To je obdivuhodné, jaký je příroda umělec. Tolik tvarů s barev. Nádhera. Děkuji, Jiřinko, za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jiřinko,moc krásná výstava tolik lastur pohromadě.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, bylo toho tam hodně a jedna mušle hezčí než druhá. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásná výstava.Mám doma takovou malou.Když jsme jezdívali k moři s dětma a potom
    s vnoučatama,tak u moře je sbíraly.Mám jich doma plnou krabici a ty nejhezčí jsem si konečně vystavila.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zajímavé by bylo i vyslechnout si různé příběhy pořízení mušlí a názvy lastur a odkud jsou. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Týjó, to tedy bylo pokoukáníčko !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bylo to zase něco jiného a neobvyklého. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou tvary a barvičky!!! Příroda je mocná kouzelnice a její výtvory opravdu jedinečné. Nádherná výstava. Děkuji za krásné příblížení a nádherné fotografie. Prohlížím je pořád dokola. Je to opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na mne udělaly dojem hlavně ty světlé perleťové. Házely různé barevné odlesky. A na třetím snímku odspodu a druhá řada zprava - ty byly!
      Jaruško, jsem moc ráda, že jsem nepodlehla lenosti a že jsme tam jely.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Také jsem chtěla na výstavu zajet, ale nevyšlo to. Musela to být nádhera, ani se nechce věřit, kolik druhů, barev a velikostí příroda umí vytvořit. Koukám se na tu krásu pořád dokola 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je škoda, že se ti nepodařilo tam zajet. Ale tady je pár zástupců lastur na blogu, tak snad ti přijde můj výběr fotek vhod. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to je krása ! Jako malá jsem pořád dokola přikládala na ucho u babičky velikou mušli a poslouchala šumění... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Leni a já taky, u tety v Liberci. Pa a dobrou noc. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak to jsem vůbec netušila, že nějaká taková výstava existuje. Ale něco jsou přímo živé, nebo spíš byly živé fosílie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já jsem to také nevěděla, ale Lezarts to dala na blog a hned jsme se toho s kamarádkou chytly. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Lastury jsou krásné, vidím, že s focením nedělali cavyky. Před pár lety byla menší výstava u nás v muzeu a - zákaz focení. Nepomohly moje výhrady, tak jsem si dvě lastury koupila (pravda, nestály dva tácy) a pak jsem už fotit mohla. ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nasekala jsem tam opravdu hodně fotek.Nikdo neprotestoval.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  12. To je nádhera, díky za krásné fotky. Další malá burza mušlí bude v sobotu 3. prosince 2022, Toulcův Dvůr, Kubatova 32/1, Praha 10
    od 9 : 00 do 12 : 00 hod. Mají to na stránkách www.cksl.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborná zpráva, děkuji, snad si zájemci udělají cestu. Stojí to za zhlédnutí. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko,to je nádhera! Takové krásné lastury a tolik jich tam bylo.Musela to být překrásná výstava.Měla jsi zase pěkný zážitek.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to víš, takový kamikadze hned tak nevidíš, jako jsme já s Janou. Pa Jiřina z N.

      Vymazat