pondělí 14. listopadu 2022

Kličkování uličkami

 V úterý 8.11.2022 jsem musela něco vyřídit v Praze a chytře jsem si vzala sebou malý foťáček od manžela, který se mi minule odměnil, že postupně všechny tři baterky klekly, tentokrát mi udělal jinou lumpárničku, zasekl se a nechtěl zoomovat. Já, technický antitalent jsem si řekla, nevadí, budu fotit tak, jak mi dovolí. No, bylo to na vyhození do popelnice, ale pro legraci vám, milé KOČKY, ukážu, jak spolupráce s foťákem dopadla. 

Praha zaseklým foťákem:některé fotky z mnoha:













chlapi se styděli, taková zima a oni jen spoře odění:
























nechápu ten blažený výraz! já mít za hlavou kamery....


objevila jsem v Dlouhé zajímavé nádvoří:


a výloha:



30 komentářů:

  1. Vija
    Kličkování uličkami mám ráda. Tvé je moc hezké.
    Hezký den měj. J

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, tebe nezastaví ani technika! Parádní procházka!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky a snad se to nebude opakovat, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tenhle postup znám z práce s objektivy s pevným ohniskem: "Odborně" se tomu říká zoomování nohama :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, tak to vidíš, co vše umím a ani to netuším. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,ty jsi opravdu nadšená fotografka..V Praze je pořád co fotit.Fotografie se mi moc líbí.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to máš pravdu, tam je pořád co obdivovat a shodou okolností tu bude Praha třikrát po sobě. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, Ty si poradíš... Paráda, jako vždy. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já jsem případ! Ale i tak se snažím, manžel má foťáků víc a ovládá je, já tomu rozumím jako koza petrželi, ale já zas víc fotím.Tak a posílám ti pěkný pozdrav.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ty když si usmyslíš, že budeš fotit, tak fotíš i kdyby se foťák rozpůlil. Takže já měla zase možnost trochu se pocourat Prahou - na židli u PC :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem se hlavně zlobila na sebe, že jsem takový nečamour a neumím s tím zacházet. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Není to zas tak špatné. Já když mám starosklíčka tak musím zoomovat nohama, neb jsou to pevné objektivy. Jednou jsem si udělala pokus, že jsem si sice vzala zoom, ale nastavila si jedno ohnisko a tím fotila. Je to zajímavá zkušenost protože opravdu musíš buď ustupovat nebo se přibližovat a hledat a rozmýšlet jak to co chceš do snímku dostat tam taky dostat. Je to občas docela dobré fotografické cvičení .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, problém byl, že jsem pořád šla a šla, na nějaké dlouhé vymýšlení pěkné fotky nebyl čas, nevěděla jsem, co s tím krámem a nedalo mi to a stejně jsem se snažila i tak fotit, no - situace nic moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. I přes nespolupráci aparátu z toho náhodou vzešly docela krásné sluníčkové fotky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, to víš, tohle jsou jen takové fotky od boku, ale jako legraci jsem to sem dala. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko, mě se fotky moc líbí krásná procházka Prahou.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, Dlouhou třídou moc často nechodívám. Tak zase jednou změna. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Lezarts

    I při tom jak jsi kličkovala, fotky jsou povedené👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, díky. ( snad se někdy vybičuju a nafotím něco pořádného ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, protože já nejsem žádný fotografický génius spíš takový neználek, fotím většinou jak to leží a běží, tak ty tvoje fotky bych brala jako povedené. Hlavně, že fotíme rády a s láskou 😀😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já to řeknu takhle, když poznám o co tam jde, je to pěkná fotka, hihi.Stejně, jako obrazy, a ne 4 šmouhy sem a tam, pak mám problém. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko moc krásně jsi fotila. Někdy ani není zvětšení potřeba. Fotografie jsou opravdu krásné. Hezký večer Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ale nešlo mi ani přiblížit ani vzdálit, tak jsem dělala, co šlo, jak píše Petr, nožky musely zoomovat.Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, to nevím, co proti tomu máš. Náhodou bych je doporučila turistické kanceláři - lákají k procházce Prahou. Tak jsem se prošla alespoň takto s tebou. Já už také zoomuji jen výjimečně - pak nejde zas oddálit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za útěchu, Lenko.
      Já občas někam vlezu, třeba do nádvoří nebo do dvorku a pak mám starost, aby se nezavřela nějaká ta brána a nevypustili rotvajlery! hihi.
      Měj se co možná dobře a hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Nádherné fotky z Prahy Jiřinko Určitě jsi si výlet užila, já bych to už neušla ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, nesmíš si toho na jeden den nabrat moc. To nohy trpí. Zítra bude Praha zas! Zvu tě.
      Já jsem kdysi z Prahy měla nervy, když jsme tam projížděli s mužem autem, on Prahu zná dobře, ale teď je to obráceně, já jsem tam každou chvíli a on tam nejezdí vůbec. Jenže já tam musím, jako třeba dnes, a on ne.
      Pozdravuji Strakonice, rodiště otce a dvou sourozenců a bydlí tam sestřenice.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Krásně jsi Jiřinko,kličkovala Prahou.Paráda! Marťa.

    OdpovědětVymazat