úterý 15. listopadu 2022

Mnoho možností

 Dnes, milé KOČKY, mám mnoho možností pro název článku: hodilo by se Výstava, také Procházka mlhavou Prahou a nebo Letecký podvečer?

Říkáte si, proč tolik? ale popořadě:

V neděli 13.11.2022 jsme se po obědě s Janou a její vnučkou vydaly do Prahy na Výstavu v Novoměstské radnici, výstavu obrazů paní Emmy Srncové, mám její obrázky dost ráda a tak jsem je chtěla vidět. Už na nádvoří nás uvítal od umělkyně Betlém a pak jsme obdivovaly ostatní díla uvnitř. A vstupné bylo přijatelné, zájemcům doporučuji návštěvu! Smělo se fotit!








pan Hrabal s kočkami:

Poté jsme se vydaly na kávičku a něco k tomu a po osvěžení ve Světozoru jsme se prošly po Národní třídě k Národnímu divadlu a odtud po nábřeží až téměř ke Karlovu mostu. 


























Rychle se stmívalo a pak už nás sedmnáctka odvezla na okraj Prahy a jely jsme domů. A ten Letecký podvečer? to rackové předváděli na Vltavě různé dovednosti:





Hezký den všem.


22 komentářů:

  1. Jiřinko, moc děkuji za info a reportáž, na paní Srncovou bych fakt šla! A ta procházka - dlouho jsem se nebyla Prahou jen tak cournout... Jak vidím, vše je na svém místě, Kafka vše dozoruje...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám za sebou dnes chemku a tak jsem trochu rozklížená, tudíž půjdu opět do pelíšku, ale zítra snad už budu normálně fungovat.
      S paní prof. jsme naplánovaly můj ,,život,, až do poloviny února. Tak to vypadá, že se mám nač těšit. hihi.
      Ale pozor, i výlety budou, to by český turista nedopustil, aby mu nějaký Vetřelec kazil plány, no ne?
      Krásný večer ti přeji, rovněž tvé rodině a psíkovi. Ten se má na co těšit, prý brzy začne sněžit!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,jsem moc ráda, že jsem dáváš procházky Prahou je to moc zajímavý a když to mám do Prahy dál tak alespoň takhle si jí projdu.Moc děkuji a přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, vážím si všech blogerek a občas i blogerů, kteří zavítají na můj blog a tebe zvu na zítra, neb bude zase Praha. Pa a dobrou noc Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tak to byl báječný den. Na výstavě Emy Srncové jsem byla dvakrát, jednou na zámku v Dětěnicích a podruhé v Praze a šla bych znovu. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já jsem neznala některé ty její obrazy a tak jsem si to se zájmem prohlédla. Nechci jmenovat, co se mi nejvíce líbilo, ale bylo toho docela dost, co bych si klidně pověsila na zeď.
      Opatruj se, super babičko. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Výstava je krásný vstup do pohádky! I to mlhavého počasí vypadá pohádkově😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, mlha a šero nejsou tak hezké ve skutečnosti jako na fotkách, ale v našem prostředí to patří k listopadu. Pěkně doma u kamen přeji hezké chvíle s vnoučkem !
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak tu výstavu bych si určitě užila a procházku Prahou taky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přála bych ti obojí, výstava je sice nepříliš velká, ale potěcha oka a duše zcela určitě. Navíc v tak škaredý den to byla oáza. Dnes v Praze ( úterý ) snad byl nejškaredější den v tomto roce.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to jsou opět moc hezké fotografie. Emma Srncová má svůj zajímavý styl, blízký pro ilustrace dětských knížek, protože její obrázky jsou propracované a srozumitelné. Určitě sis výstavu užila. Procházka Prahou a Tvoje fotografie...to vše je super. Moc hezké záběry jsi pořídila. Přeji ti klidný, odpočinkový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, přesně, jak píšeš. A líbí se mi na jejích obrázcích ty závěje bledulí a konvalinek. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Obrázky Emmy Srncové mám také moc ráda, kdysi jsem její výstavu viděla a když to stihnu, určitě se zase zajdu podívat. Díky za upozornění 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, určitě tam zajdi a připrav si dvacku! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,děkuji za další procházku Prahou.
    Výstava by se mně líbila,protože mám p.Srncové obrázky moc ráda.Jsou podobné jako
    Ivy Huttnerové
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak, Jitko, také vidím a obě jsou to sympaťandy, že?
      A pak mám ráda obrázky Karla Chaby s jeho padajícími pražskými domy. Skvělá trojka. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, moc hezké obrázky. A procházka Prahou mlhavá, ale příjemná. Hezké fotografie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, bylo to sice takové syrové, ale zajímavé a to stmívání také.
      Pa Jiřina z N. ( musela jsem tě zachránit ze spamu )

      Vymazat
  10. Jiřinko, moc hezké záběry Prahy. A Emmu Srncovou mám ráda. Měj pohodový sváteční den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ona je s Ivou Hüttnerovou moje oblíbená. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásná procházka nádhernou Prahou.A obrázky Emmy Srncové mi připomínají,jak už tady některé komentující psaly obrázky Ivy Huttnerové.Já jsem se dívala,tato hezká výstava,která je k oslavě 80.narozenin této malířky,trvá do 11.12.2022.To už nestihnu,proto jsem se ráda podívala u tebe na blogu.Děkuji za to,pořídila jsi krásné fotky.Měj moc pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, pokud bych věděla, kam je poslat, poslala bych ti na adresu všechny její obrázky, které jsem tam nafotila. Jiřina z N.
      případný mail na zakova48@seznam.cz

      Vymazat