pondělí 7. listopadu 2022

Kupodivu

Milé KOČKY, nemáte nic proti tomu, když vám ukážu, co se mi na cestách podle mne podařilo vyfotit?

Nebo jinak: tyhle fotky mám totiž zvlášť ráda, jen tak, bez důvodu a nebo, že by to bylo z radosti, že se mi podařilo se tam podívat? Či spíše, že se mi tam moc líbilo? Kupodivu  jsem měla docela čas zaběhnout k řece a zatímco se jiní procházeli po mostě, stihla jsem pár snímků pobořeného mostu a pak se šlo k hradu a do města.

most v Avignonu:



tohle už je jinde: táááák francouzské!!!



kláštery na každém rohu a krásné!


a jedna vesnička, která mi učarovala:






tento snímek zbožňuju: fotím si šicí stroj a přijde mi do toho kočka!








...už by to zase chtělo do Provence nebo směr Toskánsko, 
to aby v Evropě viděli, že nedělám mezi Frantíky a Taliány rozdíly!



20 komentářů:

  1. A můžu jet s tebou? Prosím....
    Jiřinko, alespoň ty fotky... Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to by byla dvojka! Musely bychom přibrat tvého muže, abys byla komplet. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko,moc krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to se hezky čte.Tobě také krásný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ve Franci jsem nikdy nebyla, takže se vždycky ráda na Tvoje fotky podívám.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to já tě občas někam vezmu, můžu?, sice jsou to už archivní fotky, letos jsem tam nebyla, ale co.Ty mi to jistě odpustíš. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To je pro mě něco tohle, miluju ty středověké uličky, kamenné domy a atmosféru takových míst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, naprosto máš pravdu, a to si představ, že třeba v Bretani, kde mají ty budovy porostlé lišejníky, jedna paní ze zájezdu naříkala, oni tady mají všechno tak plesnivé.Poněkud nezvládla přírodopis.
      Ale na focení jsou ty staré budovy ( pokud neleje jako z konve ) docela prima.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Překrásná místa, kouzelné obrázky, díky, Jiřinko :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, posílila jsi mi sebedůvěru. Nelituji ani času, ani peněz, které jsem cestování ven nebo po ČR věnovala.
      Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Vesnička je opravdu krásná, kamenné domy se mi líbí moc, hned bych na takový výlet jela. Měj se hezky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to byla menší obec se starým kostelíkem - zachovalé, jako ze středověku.Úžasné místo. Jmenovalo se to La Couvertoirade a bylo to prťavé templářské městečko.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Lezarts

    Právě jsem se vrátila Francie…vtipná shoda😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych kontrovala a napsala právě jedu do Francie, Renátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to jsou úžasné fotografie. Ty mosty před kaňon, to je fakt nádhera. Staré zachovalé stavby dozdobené muškáty. Nádhera! děkuji za úžasnou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tam sis připadala jak ve středověku. Hezký den Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,to jsou samá nádherná místa.Opravdu parádní fotografie.
    Výzvu k fotce nejmilejší nesplním,protože jsem si externí disk s fotkami připojila na nový počítač a byl problém.Do devíti mi s tím teď dělal syn,muselo se to všechno nějak opravit,aby to šlo spustit ve Windous 10.Tak snad jindy.Zítra musím do banky a potom jedeme do Liberce něco shánět .
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  10. Jiřinko,překrásné fotky.Moc pěkně výletuješ.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, některá ta místa se mi hodně vryla pod kůži. Jiřina z N.

      Vymazat