neděle 6. listopadu 2022

Nejmilejší

 Milé KOČKY, v této části roku, kdy nám chybí světlo a teplo, musíme se zahřívat různě a jelikož nejsem příznivcewm alkoholu ani jiných podivných způsobů, vymyslela jsem zahřátí jiné - co si přihřát polívčičku?

Otázka vypadá zdánlivě divně a abych to vysvětlila - přála bych si, abyste z letošního roku vybraly ze svých jistě bohatých fotoúlovků jednu, podle vás milou fotku a daly ji na váš blog. Protože já sama moc nerada zveřejňuji fotky mých blízkých a především vnuček, tak tyto fotky rovnou vyřadím z výběru, ač je mám - jak vnučky, tak fotky s nimi - ráda, 

přiznám se, že jako správná, stará ješita jsem volila ze svých letošních fotek jednu velmi těžce, ale nakonec jsem dala nejvyšší počet bodů této:



proč? ani sama nevím, prostě jsem se tam tak rozhlížela a najednou jde někdo s červeným deštníkem a já jsem v tom pošmourném a chvílemi deštivém dni vytasila foťák a mám fotku, která se mi líbí!!! Odborníci asi padají do mdlob, ale ať.

Budu moc ráda, když se také pochlubíte něčím, co se vám povedlo. A je jedno, že to nebude zrovna z Vídně, však vy mi, milé KOČKY, rozumíte!

( dobře upečený dort, krásně upletený svetr, uháčkovaná dečka, upravená skalka, letící pták a nebo snad motýl na bodláku, zrcadlení na hladině rybníka, zajímavé mraky? - cokoli vás napadne )

Pokud budete chtít, můžete a nemusíte zdůvodňovat svůj výběr. Děkuji vám. A dejte mi, prosím, vědět, že vás mám na svém blogu uvést, ať si i ostatní pošmáknou na pěkné fotce! 

Budeme tomu říkat podarovat se navzájem a šířit dobrou náladu?

Odsledovat a kochat se oblíbenými fotkami blogerek můžete zde:

https://fotojaradu.blogspot.com/2022/11/nejmilejsi.html#comment-form

https://sectelavecernice.blogspot.com/2022/11/nejmilejsi.html?sc=1667832402673#c8352549625184628339

https://vyzobanaslunecnice.blogspot.com/2022/11/nejmilejsi.html?sc=1668067158635#c4000769807408049223

https://veverkoviny.blogspot.com/2022/11/nejmilejsi-vyzva.html#comment-form

https://mimochodem1.blogspot.com/2022/11/moje-nejmilejsi.html

18 komentářů:

  1. Jiřinko, moc pěkná fotka a pěkný nápad. Nevím ovšem, jestli nějakou takovou úžasnou fotku mám. Podívám se. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, někdy má člověk k něčemu ( třeba i k té jedné fotce ) dobrý vztah, ani neví pořádně z jakého důvodu a tak bude zajímavé sledovat, komu a co přirostlo k srdci. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je super nápad. Určitě neví v těch letošních najdu. Přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to by bylo, abys nějakou povedenou nenašla. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jiřinko zapomněla jsem dopsat, že ta fotografie je opravdu nádherná.

      Vymazat
  3. Tak fotek mám hodně,ale kvůli novému počítači jsem si všechny fotky ze starého nahrála na externí disk a v novém mám jenom fotky z posledních příspěvků.Do starých fotek moc nechodím.
    Pokusím se.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, budu se těšit a ostatní asi také. Hledej. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Pokusím se :-)
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dny se krátí a my si tady můžeme udělat dýchánek nad pěknými snímky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Úžasný nápad a velmi těžký úkol!
    Pokusím se!
    Jiřinko, měj příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, z toho množství fotek a všechny má člověk rád, viď? protože se pojí s krásnými vzpomínkami.
      Ale ono to půjde, neboj. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, také se pokusím najít nějakou pěknou fotku, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko reaguji na výzvu a mám příspěvek. Přeji hodně fotonápadů.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, přidala jsem se k výzvě a fotku už mám zveřejněnou. Díky za nápad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Stáňo za účast pěknou fotečkou a již jsem tě přidala do seznámku. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, zdravím a ráda se hlásím do Výzvy. Příspěvek už je na blogu.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat