středa 2. listopadu 2022

Podzim je fajn

 Na podzim ráda jezdím na výlety, nasytit smysly před zimou, kdy sice občas taky někam jedeme nebo jdeme, ale,

milé KOČKY, řekněme si na rovinu, přeci jen to v zimě není tak horké, abychom šli za každého počasí na výlet. 

Jeden pozdně podzimní jsme si dopřáli do oblasti, kde je to moc hezké a to ke hradu Krakovec.

( do něj jsme se ale podívali až jindy, zjara, když byl otevřený, jo a točil se zde film Ať žijí duchové)
















A tady už jedeme krajem Oty Pavla kolem Berounky a stavíme se na Křivoklátu.













21 komentářů:

  1. ...každý den, každý den, k svačině jedině, pramen zdraví z Posázaví...
    Překrásné podzimní výletování, Jiřinko!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně, to byl moc povedený film. Hezký den. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Další pěkný výlet. Pro mne místo neznámé, takže opět jsi mne o určité vědomosti obohatila :-),
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kupodivu se tam manželovi líbí a už jsme tam byli asi třikrát. I okolí nabízí zajímavosti. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné, ani si skoro nepamatuji kdy jsme na Křivoklátu byli :-( a Krakovec neznám, ale já toho neznám :-))). Jiřinko hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, hradů je tady totiž hodně, některé bohužel už jen jako zříceniny, ale i mně chybí některé navštívit. Manžel už se mnou na ně nechce chodit, sama se lesem bojím, tak holt musím vzít sebou nějakou kamarádku.On nás doveze, zůstane u auta a my se vypravíme.ke hradu. Jen kolem Berounky co jich je, ale ještě mi některé chybí.
      Zdravím do Č.K. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, hezky výletujete. Krakovec neznám, tak jsem ráda nakoukla a Křivoklát je krásný v každém ročním obdobím.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, tak v létě, až pojedeš do Kralovic, už to není daleko. Jezdi opatrně a s foťákem!
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Nádherné fotky a úžasné jiřinky Jiřinko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, díky. Při posledním komentáři na jiném místě jsem ti napsala opravu mého komentáře ohledně Oseku. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krásná virtuální procházka, jako vždy, díky! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Janinko, to se mi líbí, že jsem ti přišla vhod. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko to jsou nádherná místo. Na Křivoklátu jsme se byli loni podívat, ale byla tam nějaká "hurá disco akce" , která se tam vůbec nehodila. Rachot, hlasitá hudba a tak jsme brzy odešli a ani nešli na prohlídku i když na té jsme kdysi už stejně byli a ty vnitřky se většinou nemění. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, taky nemusím ty uřvané akce, ani na dovolené jsme to nikdy nevyhledávali, takže se ti nedivím.
      Noc s tmou a tichem je nejlepší relax.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krakovec neznám,na Křivoklátě jsem byla,je to už opravdu mnoho let.A je opravdu krásný.Máme u nás mnoho krásných hradů,zámků,zřícenin.Ani je nejde všechny navštívit.Jiřinko,díky Tobě jsem se dozvěděla opět něco nového.A taky jsi vše moc pěkně nafotila.Měj se pěkně a opatruj se,Jiřinko! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tolik chvály! Někdy tedy přidám fotky z Krakovce z jarní návštěvy?
      Moc tě zdravím na krásnou Moravu. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko, krásný výlet.Ja jedu na výlet zítra manžel jede pracovně do Mariánských Lázní tak pojedu s ním a projdu si kolonádu už se těším.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať máš, Ivet, krásné počasí a pozdravuj tam. Líbí se mi všechny lázně v tom kraji.
      Zrovna tak i okolí a lesy. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Moc pěkný výlet. Tady jsem také nebyla a ráda jsem se prošla s tebou.

    OdpovědětVymazat
  12. Jiřinko, komentáře se mi nějak pomíchaly nebo je i něco ve spamu. Nebo jsem propletená já, což by mohlo být pravděpodobnější. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, nevěš hlavu, ano, osvobodila jsem tvoje a i jiné komentáře ze spamu ( díky Jáře vím jak ) a dokonce tam byl i jeden můj! Chodím tam nyní denně a vždy tam něco napadá.
      Alespoň to tu není jednotvárné, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat