čtvrtek 24. listopadu 2022

V zimním hávu

Venku se nám ochladilo, změna je i doma, na sedačce se to také musí projevit, že, 

milé KOČKY, 

polštářky jsou náhle v zimním hávu: deky se zase těší naší pozornosti... a svítíme, 

svíčky, lampičky, ... přišly ke slovu chlupaté polštáře, flanelové povlečení, teplé ponožky.

















Pěkně zachumlané večery vám všem. ( s dobrou knížkou, voňavým čajem ).

18 komentářů:

  1. Jiřinko,máš kouzelné polštářky.Já říkám,že v tomhle počasí je potřeba doma zútulňovat a zútulňovat.Svíčky,knížky,háčkování,dobrý film,hudba a hrnek čaje.A ještě kočku na klíně a teplý radiátor.To je ta správná pohodička,jak přečkat nevlídno venku.¨
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ta kočka mi chybí, mám tu dvě, ale jen plyšové.Zato novinka: Honzík začal dělat z plyšových medvědů kosmonauty, takže zabavuje kdejakou krabici a méďové jsou ustrojeni do skafandrů, což s polštářky moc nekoresponduje! Říkám tomu 2:1 ....dědouš s Honzíkem versus já. Já se snažím zvelebovat a oni kdeco muchlat.
      Hlavně nesmí býti smutno!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, od tebe dýchá úžasná adventní pohoda. Úplně lákáš ke klidu, posezení, zachumlání... Krásné polštářky!
    No, nic, žádné muchlání, já běžím! Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nechci radit, ale na to muchlání si taky vyhraď čas, není to špatné! Případně se zeptej manžela, co on na to!
      Pa KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, máš hezké polštářky se zvířátky. Taky mám ráda všude plno polštářků, plédy, svíčky... Tak se hezky zachumlej a užívej si předvánoční čas jak jen to jde. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, o tom nepochybuji, že to máš vymazené a krásné. U nás to ale není tak jednoduché. Manžel je technicky založený typ a podle toho to vypadá, zatím válčíme nerozhodně. Ty zvířecí motivy jsem pořizovala kvůli mladší vnučce kdysi, něco jsem i pletla nebo háčkovala a to se rozdalo.
      Deky a plédy to zbožňuju.
      Užij si adventní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Koukám, že u tebe je útulnou,už jen nazout lyže a frčet zimě a Vánocům vstříc👍😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kdybych se nestyděla, ustrojila bych si stromek hned. Mám ráda své ozdoby na stromek! A objednali jsme si krmítko domeček a už se těším, až bude na balkoně a bude co pozorovat.Snad se k nám sýkorky, pěnkavy a ost.ptáčci vrátí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Taky to už doma začnu převlékat do ,,zimního". Ale svíčky ty už jsou v permanenci.
    Mám ráda čas nadcházejícího adventu a moc bych s přála bílé Vánoce. Jenže.....no uvidíme.
    Měj pěkný klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tam u vás by ta zima mohla být trochu hezčí, tuším, že je tam chladněji, než tady u Labe.Letos jsme ani u pana Brože v Hodkovicích nebyli, plánovala jsem, že se podíváme i tam k vám a konečně že vylezu na Žaltman. Tak jindy. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, krásné polštářky ty by se líbily nejstarší vnučce miluje zvířátka.Adventni čas mám taky moc ráda.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, toho vrabce jsem koupila kvůli Honzíkovi, který k nám chodí a pak jsme mu ten samý koupili k nim domů! Koně a lišku zas vnučce.K tomu mám i stejné hrnky, tak vnučky snídají u nás kakao v nich. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, svíčky vesele pálím, adventní svícen mám připravený, teplá deka v permanenci a teď už chybí jen krásná bílá zima. Pravda, ta u nás opět určitě nebude. Zdravím 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byly zimy, že jsem nosila dceru do školky na zádech, někdy po 1970 roce.
      Třeba sníh a mráz bude, ale abychom měli čím topit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Maruško, mám 4 možnosti na převlékání polštářků během roku.Mě to baví, ale manžel to považuje za zbytečné. Hezký večer ti přeji, hlavně v teple. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,máš krásné polštářky.Já taky ráda"útulním"'Mám celkem dost potahů na polštářky a často je měním.Říkám si,je to sice panelák,ale ať se nám tu líbí.Tvoje se zvířatky se mi líbí.A ano,už nastal ten čas,kdy se ráda zabalím do deky,zapálím si svíčku,uvařím dobrý čajík a začtu se do fajn knížky.Tobě přeju moc krásný,klidný víkend! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky pokud možno sedím pod dekou a čtu a jde mi to dobře. U knížky to rychle utíká. Jiřina z N.

      Vymazat