čtvrtek 8. prosince 2022

Co tu dlouho nebylo

 Něco jsem uklízela, něco jsem hledala a zase mi padla do ruky část sbírky ubrousků, tak jsem je pro vás, milé KOČKY, nafotila. ( to focení se mi příliš nepovedlo, uznávám)

Už je to doba, kdy jsem je na blog dávala a tak doufám, že to nebudou ty samé, ale část jich bude tady poprvé. 

Pro ty z vás, koho to nezajímá, prosím, přijďte zítra. Díky ...









20 komentářů:

  1. Jiřinko to máš pěknou sbírku, a koukám, že hodně jich je s medvídky. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já nejsem líná, když někde v restauraci mají pěkné ubrousky, poprosit o dva do sbírky, ale většinou je kupuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ano, i mě zaujalo, že tam je dost medvědů :o)
    Krásná sbírka!
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem kupovala převážně v době, kdy byly vnučky malé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, máš hezkou sbírku.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, díky. Někdy, když tu byly vnučky na delší dobu, jsme ubrousky rozložily a prohlížely. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko to je krásná sbírka ubrousků. Některé jsem i doma měla...Máš tam moc hezké vánoční,ale asi i z cest..Tak ať se sbírka zdárně rozrůstá. Přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, problém občas byl, kam s tím. Ale v nouzi se dají použít.Na Vánoce a Velikonoce kupuji nějaké hezké pro dceru a dva si z toho vezmu do sbírky, taky kamarádky občas podarují.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. To je nějakých ubrousků !!! To je tedy sbírka!
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vnučky projevily zájem, že si ji jednou vezmou.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to je krása.Máš úžasnou sbírku.Mně zbylo po vnoučatech pár ubrousků,když
    jsme tvořily ubrouskovou technikou.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mám také ,,sbírku,, pohlednic, ale jen z míst, kde jsem byla, třeba ze Švýcarska 52 kousků a na ty jsem pyšná ( stály mě totiž nějaké peníze ) hihi.
      Počítám, že to vnučky jednou někomu dají. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. No, na výstavu by to asi nebylo, ale díky. Mám vždy radost, když přibudou nějaké pěkné kousky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Máš krásnou sbírku. Ubrousky jsem sbírala jako dítě. Nedávno jsem na ni narazila u maminky a byla jsem překvapená, kolik jich je:-)))). Za ta léta byly dost zašlé, tak putovaly do popelnice. Zbyla jen nostalgie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je mi líto. Jaru, já je také nemám vhodně uskladněné! Jen ve velké krabici.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je ale sbírka, je vidět, že nešlo jen o spotřební zboží :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miloši, to je část ,,sbírky,, - ale potřebovala bych tomu dát nějaký řád a fazonu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Máš pěknou sbírku,jako malá jsem taky sbírala ubrousky.Pak když jsem šla z domu,zůstaly tam a ani nevím,kde skončily.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, už jsem si říkala, že bych mohla sbírat třeba jen ty s medvídky a vánoční, ale pak mi je líto zbavit se těch ostatních.
      Jiřina z N.

      Vymazat