středa 21. prosince 2022

Dokonce i tady

 Dokonce a překvapivě i tady u nás v Polabí bylo možné vidět tohle:

Milé KOČKY - dlouho to nevydrží, prší do toho a tvoří se ledovka, však také sanitky lítají a houkají a nejspíš vozí do špitálu padlé.




14 komentářů:

  1. Taky u nás poprchává a sníh ubývá. Tak jsem si bílé Vánoce přála !!!
    Klidné odpoledne, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, bruslila jsem naposledy někdy v šesti letech a dnes jsem před knihovnou, kam jsem šla vrátit přečtené knížky, předvedla kreaci, že málem lidi vytahovali kartu se šestkou za umělecký dojem. Ale! - vybrala jsem to a neodvezli mě.
      Pěkný večer Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko u nás je to podobné, ale podle fotek tam máte víc sněhu, než je u nás na severu. Tady to hodně rozfoukal vítr včera a dnes v noci a teď prší. Přeji Ti krásný den. Fotografie jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, já mám ráda zimu, ale krátce, musí být mráz a sluníčko a plno sněhu, to víš, jsem zkažená filmem Mrazík.
      Jiřina z n.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, tak to vypadalo, že budou bílé vánoce, ale prší tu do rána bude po sněhu škoda.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, hlavně aby ten led zmizel, špatně se v tom chodí a nejhůř jsou na tom staří s holemi nebo berlemi. Už taky nejsem žádná dorostenka a přijdu obvykle z města docela unavená.
      Tak se necháme počasím překvapit.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, bílá nadílka se nám taky líbila. Dneska už to bylo horší, hlavně ráno cestou do práce.
    Pěkný večer. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to opravdu bylo špatné, manžel šel v pět ráno k pojízdnému pekaři a připadal si jako na kluzišti.Ale přišel domů celý a s houskami Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, velká škoda, ta obleva mohla pár dní počkat...
    Občas je to pěkná klouzačka, musíme všichni dávat pozor, sádra není zrovna pěkný doplněk vánočního outfitu...
    Opatruj se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, přesně, jinak to vypadá při procházce lesem s pejskem a jinak ráno potmě při cestě do práce nebo do školy na ledě.Dvě kamarádky momentálně ,,zdobí,, sádra!
      Měj se, Helo, pěkně. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    I u nás byla stejná zimní scenérie. Pro tvé ujištění tady je teď také, stejná oblevová mizérie🙁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tentokrát je to asi stejné v celé republice. Nesnáším pohyb v marastu a prosoleném mokrém sněhu. Jiřina z n.

      Vymazat
  7. Kdybych čekal na 22. prosince, kdy každý rok vyrážím na večerní fotoprocházku, nebyla by po sněhu ani stopa. Ale pár pražských zasněžených fotek jsem stihl udělat před týdnem, kdy tu byla chvíli Arktida :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, jak se vyplatí neporoučet větru, dešti, ale pěkně si najít čas, kdy příroda nabízí.
      Dobře to děláš.
      Jiřina z N.

      Vymazat