čtvrtek 15. prosince 2022

Dokončení

 Jak sliboval program adventního zájezdu do Rakouska, zajeli jsme v neděli po projížďce s koňmi do obce Saalfelden, ( nebylo to daleko a trasa vedla údolím podél horské říčky, tak byly pěkné výhledy z busu ) abychom se podívali do zdejšího zámečku Ritzen, takto Muzea, na zde vystavené votivní obrazy, na betlémy a další více či méně zajímavé artefakty. 














Poté jsme se vrátili do Sv.Martina a jeli jsme na poutní místo, nazvané: Mariakirchenthal, posazené pěkně vysoko v horách, jaká škoda, že mračouny byly naopak dost nízko, neumožnily nám výhledy na okolní zasněžené Alpy, snad jen na vteřinku se ukázal jeden takový slibný vrcholek a tak mám jen tu jednu fotečku.



















Pozdě odpoledne, jak už to tak bývá - že vše hezké jednou skončí, jsme naskákali do busu a ten nás díky panu řidiči dovezl do Kaplice, Českých Budějovic, Tábora, Benešova a Prahy, kde všude vystoupili více či méně spokojení adventní turisté. 

svištíme domů:


Tak zase příště, milé KOČKY.



24 komentářů:

  1. Jiřinko, kdyby nebylo toho sněhu taky, bledla bych závistí... Krásná, adventní atmosféra, děkuji za sdílení.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vybíráme si adventní zájezdíky bez přílišného nakupování a davů, spíš poznávací a něco málo stánků k tomu.To víš, nějaké pražené mandle pro dceru a vnučky se přivézt musí. Jana zase dá vydělat prodejcům pečených kaštanů.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,opravdu moc krásné.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, bylo tam hezky. Naladí to i odpůrce Vánoc.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, tady jsem to zažila v létě a jak je vidět z tvých fotek, zima to tu udělala pěkně kouzelné. Pěkné adventní cestování.
    Měj klidný zbytek adventu. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to jsme si taky říkaly, že v létě by to tam mohla být klidná dovolená. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Byl to jistě pěkný zájezd, viď - předvánoční, sněhový , prostě měl svoje kouzlo.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nakonec i ta cesta zasněženou zemí dopadla dobře a v pořádku jsme se vrátily, plné dojmů a odhodlání, že příští rok zas někam vyrazíme. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, adventní čas umíš prožívat nádherně. Díky sněhové nadílce to byl fakt parádní výlet. Měj se hezky, pá 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já bych mohla výletit celý rok, ale nikdo to nechce financovat, hihi.
      Takže se snažím, aby alespoň něco. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to jsou překrásné fotografie. Moc se mi líbí ten kostelík pod horami mezi zasněženými smrky. To je fantastický záběr! Ty jejich klasické chaloupky jsou také překrásné. Moc hezky jsi fotila. Děkuji za úžasnou podívanou a nemusela jsem se nikam vypravovat a můžu se kochat Tvými fotografiemi. Děkuji Ti za tuto možnost. Měj se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na mne tam dýchl jistý klid a pohoda, tam to vypadá, že je svět ještě v pořádku, ale kdo ví, jestli se mi to jen nezdálo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, prima zájezd, viď. A ten sníh k tomu byl předvánoční bonus. Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, chvílemi jsem si připadala jako v mládí, kdy byly zimy opravdu zimní. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Vija

    Jiřinko, klid a tichá zimní krajina … Mě se líbí ty velké koule na první fotce. Děkuji za virtuální výlet. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, nakonec to bylo hezké, i když vlastně náhradní program.
      Hezký víkend přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. 'Lezarts

    Vydařený výlet i se sněhem, co patří k Vánocům❄️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, bylo by to hezké asi i u krbu někde v domečku v Anglii, hihi. Vlněný pléd a punč...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,vyletovala jsi v pěkných místech a já s tebou. Jen to počasí mohlo být lepší.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, manžel mi na podobný názor řekl, co bys chtěla v prosinci?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko,hezky jsi letos adventně výletila.Líbí se mi všechny fotky,jsou krásné,zasněžené,ale nejvíc se mi líbí ta první,ty velké barevné koule zavěšené na stromě.Úplně na mně dýchla vánoční nálada.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, byly vidět podobné barevné velké kouličky na více místech, jen tady jsem je měla možnost vyfotit. U nás by to nejspíš někdo brzy ukradl.
      Nejvíce se mi tam líbily ty malebné, podhorské vesnice. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. To je nádhera. I když sluníčko nesvítí, ta atmosféra tam je. :)

    OdpovědětVymazat