pátek 16. prosince 2022

Stará Boleslav večerní

 Milé KOČKY,

srdečně vás zdravím a přeji pěkné pokračování  poklidného Adventu...


















měla bych ,,prodat,, i takové fotky, ne? Ve Staré Boleslavi jsem byla mockrát,  je to od nás kousek, vždy jsem tam našla něco nového nebo opraveného, zkrátka něco jinak, než minule. Jen to Paladium jsem ještě neviděla, ale pracuji na tom.

Tentokrát - vzhledem k tomu, že je ten prosinec - nalákám vás na večerní snímky.

Říkám tomu náladovky.


22 komentářů:

  1. Ani já jsem ho neviděla, i když jsem se snažila. Kostel byl na petlici!
    Děkuji za fotky s hezkou atmosférou, přes den to je nepřetržitý proud aut.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také tvůj komentář byl ve spamu. Tak tě tu vítám a budeme si přát to Paladium vidět. Krásný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vija
    Náladovky máš Jiřínko lákavé, já tam byla o prázdninách, ale tvé fotky mě snad donutí zajet ještě teď. Měj hezký pátek. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ráda se stavuji jak v Brandýse, tak ve Staré Boleslavi.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Opravdu náladovka. Příjemné téma.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo,jo naladila jsi mne hezky !
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, právě jsem si konečně sedla. Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to jsou moc krásné náladovky. Do Staré Boleslavi už jsme se také chystali a vždy, když jsme se tam rozhodli vyrazit, tak nám do toho něco přišlo, tak že je to stále odkládáno. Tak že uvidíme co na nás přichystá příští rok a podle toho budou (nebo nebudou), naše výlety. Také se chystám nafotit večerní město a hlavně letos máme opravdu krásný vánoční strom na Lužickém náměstí. Jen se nějak k večeru nemůžu do města dokopat. Přeji Ti moc krásný večer a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, poté, co jsem vysvobodila tvůj milý komentář ze spamu, užila jsem si ho.Na tvé foto z večerního Rbk se těším.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Večerní fotky měst mám moc ráda, takže díky za parádní náladovky 🎄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to kousek od nás a tak bych na taková místa neměla zapomínat. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko, hezké fotky líbí se mi nasvícena města u nás je 5chalup a dvě pouliční lampy tak jsem si to užila u tebe.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak takovou vesničku znám a je tam naprostá tma a ráno nás budil kohout.
      Moc tě zdravím. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné večerní fotografie.Přes Starou Boleslav jezdíme často a mohli bychom si zase někdy udělat zastávku.Je tam na co koukat.
    Hezký adventní víkend Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, trapné je, že když tam chci zajet, musím s kamarádkou, manžel mi ani nezastaví, když jedeme autem, prý co nového bys tu chtěla vidět.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, hezké nasvícené fotografie, romantika. U nás moc nesvítí ani veřejné osvětlení... Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ono se leckde teď šetří. Moc tě zdravím do daleka. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Krásné večerní fotky,mají své kouzlo.Ve Staré Boleslavi jsem nebyla a přitom,jak jsem se dočetla,co všechno je tam k vidění.Snad se tam někdy podívám.Hezký večer.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výlet do Brandýsa nad Labem - Staré Boleslavi je pro mne snadný, máme to kousek.A vždy je tam něco ke koukání.
      Marťo, máš to ale z ruky...ahoj. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Parádní večerní fotky. A já jsem po setmění tak líná, že se mi nechce ani k nám do města. :-DA Jak by to bylo krásné, když napadlo tolik sněhu a do toho zasvítí ozdobené město a pouliční lampy a nasvícený zámek odrážející se v řece. Ale nikdo se mnou nechce jít a samotná se už docela bojím. Není to jak za mlada, kdy mi nevadilo jít samotné domů po nějaké oslavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já zas nerada sama chodím, když mám pocit, že bych mohla sebou někde plácnout, neboli hodit záda. Ani na kole už sama nejezdím. V mém věku by mne nikdo nehledal a našli by mě až na jaře, hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat