neděle 1. ledna 2023

Dvě možnosti

 Každý má vždy několik možností, jak řešit problémy a různá úskalí, která nám život do cesty nastaví.

To jsem si, milé KOČKY, onehdy uvědomila, že já jsem měla loni taky dvě možnosti, jak čelit nástrahám, buď se hroutit a čekat doma, sledovat, jak se to na mne valí, nebo se na problém podívat s určitou dávkou nevraživosti a dělat si, co já chci. Jasně, poslouchat doktory a chodit na chemky musím, to by Vetřelec asi vyhrál, kdybych to bojkotovala, ale jinak si od něj do života kecat nedám ( zatím mi to prochází, kupodivu ).

Udělala jsem si přehled, jak jsem v r.2022, v roce právě uplynulém, výletovala: od každého zájezdu sem přilípnu jednu fotku, co říkáte? jako připomínku... a skore nebylo špatné!

Zjara zájezd s kamarádkou Janou - Velikonoční kašny: v Bavorsku


potom se sestrou Holandsko:


s Janou později Slavnost růží Vídeň a Báden:


s Janou Slovinsko : na to myslím často!:


s vnučkou Polsko okolo Jelení Hory:


s Janou výprava na zámek Ksiaž v Polsku + Broumov - krásné podzimní scenérie:


a tři adventní zájezdíky s Janou: Svídnice a Wroclav :


Mondsee, Berchtesgaden a okolí:



Chemnitz + Freiberg:


K tomu mnoho výletů po Česku a rok utekl jako voda ( pořád lepší, než počítat hodiny strávené na Karláku).
Takže platí, jaké si to uděláš, takové to máš. A jsem moc ráda, že jsem to tak mohla mít. A budu ráda, když mi to bude procházet i nadále a slíbím vám, milé blogerky, že se o případné dojmy z cestování zase na blogu ráda podělím.



30 komentářů:

  1. Jiřinko,jsi obdivuhodná a tvé odvahy se bojí i vetřelec.
    Máš pravdu,jak si to uděláme,tak to máme.
    Máš za sebou samé krásné zájezdy a před sebou určitě další.Moc ti to přeji.
    Měj hezký začátek nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ono to mnohdy hraničí s drzostí, ale kdo ví, co na tu potvoru platí? Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, ze srdce ti přeji, ať se tvé plány plní!
    PF 2023! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji a to samé já přeji tobě - ať to šlape a problémy se nám obloukem vyhnou. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jsi prostě dobrá!!!!!! Tolik akcí! Určitě to letos bude taky tak.
    Pěknou novoroční neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem si něco rozplánovala a budu ráda, když něco z toho vyjde. Krásný celý rok i tobě. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, já se před Tebou skláním až k zemi. Jsi neuvěřitelně silná osobnost. Já mám někdy pocit, že jsem pravý opak, což není moc dobré, ale také se snažím trávit čas aspoň v přírodě. Krásně jsi shrnula výlety z již minulého roku. Procestovala jsi toho opravdu hodně. Ty nejvíc vzpomínáš na Slovinsko, já nejvíc žiji vzpomínkám na Telč a okolí. Přeji ti, aby tento rok byl pro tebe úspěšný a všechny plánované výlety a zájezdy ti vyšly dle představ. Tak tedy hodně štěstí a zdraví Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky vzpomínám a ráda na náš letošní výlet do Telče, my jsme tam byli kolikrát a vždy jsem nadšená. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko bojuj, cestuj, ukazuj. Už se těším.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko jsi obdivuhodná žena. Stačila by mi kapka tvého elánu. Krásná místa jsi viděla. Přeji ti, abys jich viděla ještě mnoho. Drž se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc pozdě jsme mohli do ciziny, už toho tolik nestihnu, ale i tak jsem ráda, že jsem mohla leccos vidět.Přeji všem, kdo o to mají zájem, aby mohli cestovat. A je jedno, zda tady, nebo ,,venku,,.
      Setkávání na blogu k tomu pak patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, ne člověk to nesmí vzdát, bojuj. Jsi dobrá , máš za sebou krásné výlety a udělala jsi pěkné fotky. Do nového roku přeji, hodně moc zdraví, štěstí, klidu a pohody.Jiřinko budu ráda, když se tu budeme setkávat . Děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško, tak to je vzájemné i já ráda chodím na blogy druhých a potěším se.Snad mám občas co nabídnout. Pa a těším se, že nám letošek dá šanci si to užít. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Bé je správně, ale doktory se poslouchat musí, to zase jo :).
    Krásné toulání, Jiřinko, pokud ti to pomáhá a nabíjí tě to, jen tak dál.
    V novém roce ti přeji hodně zdraví, štěstí, pohody, radosti, lásky a příležitostí k úsměvům :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ty umíš dodat sílu, na tebe si vždy vzpomenu na Černé Studnici...a mávám, až mi ruka umdlí.Tak pa a nedělej klasické dorty, byla bych zklamaná, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Tak já si budu myslet, že ten vánek, co fouká kolem, je od tvého mávání, a tak na sebe budeme myslet navzájem :).

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko,jsi bojovnice máš můj obdiv.Krásné místa jsi navštívila.Tvuj blog je opravdu moc krásný a zajímavý.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to se dobře čte, ale nesmím to s tou drzostí přehánět, aby mi Vetřelec nedal za uši.Už mi to zas po pauze začne.
      Při zakládání blogu jsem si přála, aby byl můj blog pro lidi - cestovatelský, příjemný a optimistický, snad se to daří?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, přeji krásné výlety i v roce 2023. Ať se daří vše jak je v plánu a už žádný covid apod.
    Zdravím Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji ti, covid mě přepadl v říjnu a dopadlo to docela dobře, dostala jsem léky a proběhlo to beze ztrát.
      Také já tobě přeji vše nej podle tvých představ. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Lezarts
    Jířo, ať Ti ta “tvrdohlavost”, ještě dlouho vydrží a to i pro naší radost, dělat Ti virtuální parťáky na cestách😁👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, moc děkuji za podporu všeho druhu. A těšení se na výlety nebo zájezdíky je vlastně taková moje soukromá terapie. Vypadá to sice jako na střelnici u kolotoče, buď to trefím a dostanu papírovou růži nebo ne, ale co, nějak bude. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,krásně jsi letos výletovala.Přeju ti,aby těch výletů bylo i letos aspoň tolik jako v uplynulém roce! Taky ti přeju moc,moc zdravíčka,stejně tolik štěstíčka,souhlasím s Tebou,jaký si to uděláš,takový to máš.A já se budu zase těšit na tvoje krásné reportáže a fotky,z tvých výletů.Taky ti přeju mnoho sil,abys porazila toho zmetka! Jsi silná žena,drž se KOČKO!!! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jsem silná, především po cukroví !hihi.
      Výlety budou a napadají mě stále nové.Tak uvidíme, co nám tento rok přinese. Moc tě pozdravuji a těším se, že se tu občas shledáme. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, krásné fotografie, krásné výlety ! Ještě jednou PF 2023 ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Leni, díky a na čem nyní pracuješ? to zas bude něco extra, jak tě znám. Těším se. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Ty si so svojim pristupom k zivotu obdivuhodna zena! Moc, strasne moc Ti prajem, nech este pochodis velmi vela vyletikov, fakt si toho postihala velmi vela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubico, ty jsi zase velice šikovná a neuvěřitelně inspirativní osůbka. Takový domov, jaký ty dovedeš udělat, to se nevidí.
      Já jsem měla od mládí ráda dějepis a zeměpis a tak se ráda toulám po zajímavých místech a bohužel, nikdy nemám dost.
      Např. ráda myslím na výlet do Skalice a Holíče! Jiřina z N.

      Vymazat