pátek 27. ledna 2023

Se švagrovou

Tento jarní výlet, který jsem vybrala z archívu na dnešní den, jsme jeli s manželem, jeho bratrem a jeho ženou...a že neměl chybu, vám chci dokázat, milé KOČKY, které tento můj seriál sledujete, těmito snímky po už známých místech: vybírám jen něco, fotek je tradičně moc.

( na tato místa beru snad každého, hihi ) - zvonice v Neprobylicích a Kvílicích:





Třebíz:




Panenský Týnec:
můžete zde vidět tento nedokončený kostel, zámek a klášter a několik kapliček...




A hele - už jsme zase v Lounech, no jo, ale když jsou na trase? - 



a jak jinak? - Kadaň:




 

to nám ten leden hezky utíká, což?
dnes a zítra posedím u voleb a snad to bude k něčemu dobré?

18 komentářů:

  1. Parádní fotky z krásného výletu, Jiřinko!
    A doufám, že se naše společnost dnes a zítra rozhodne pro slušnost a řád.
    Měj pohodový den a t ti to v komisi rychle uteče.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, o volbách a lidech by se dala napsat knížka! Ale jinak ti přeji krásný víkend.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Ahoj Jiřinko, hezký výlet.No to jsem moc zvědavá jak volby dopadnou.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, v tuto chvíli je rozhodnuto a uvidíme, jak to bude dál, zda to byla šťastná volba.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko to je nádhera. Do Panenského Týnce už jsme se také chtěli vydat, ale je tam od nás moc složité spojení, a zpět ještě horší...tak jedině někdy s Pavlem autem. Jinak se mi moc líbí zvonička se třemi zvony. To musí být nádhera, když se rozezní všechny najednou. Většinou bývají sladěné a ten zvuk zvonů mám moc ráda. Když se v Děčíně rozezní zvony na kostele sv. Františka z Assisi tak mám husí kůži až na "biskupu", jaká je to nádhera. Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti hezký, hlavně pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, v Panenském Týnci se mi ze všech návštěv nejvíc líbilo kolem Velikonoc, ale stavte se, pokud tam zavítáte, i v Třebízi. Moc hezká obec. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Ty nás tedy zásobuješ. Kam já se díky Tvým fotkám nedostanu !
    V sobotu to budete mít celkem rychle spočítáné. Kolem prezidentských voleb to není tak náročné. Já si užila několikeré volby za ČSÚ u nás na MěÚ jako odpovědný pracovník za správný přenos dat. Ale do okrskové komise jsem se pak(co by důchodkyně) už zlanařit nenechala :-).
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ráda jsme tě vzala na výlet!
      A ty volby? - ono se někdy stávají věci, ale tyhle volby byly zajímavé tím, že chodilo hodně lidí.
      Máme to za sebou a ani nevím, kdy budou nějaké další. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, jako tradičně, krásná podívaná! ☺ Děkuji a hezké dny i u voleb přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšilo mne, že se vám se mnou ,,na výletě,, líbilo, milé KOČKY!
      Tak to abych našla zase jiný cíl?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,moc děkuji,na jaře na ta místa vyrazíme.Budu mít do sbírky další zvonice a
    nedokončený kostel v Panenském Týnci.Nádherná místa,moc se mi líbí
    Ať ti to u voleb uteče,myslím,že už se nic závratného nestane a všichni víme,kde bude
    prezidentem.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, zvonic mám v archívu vyfocených přes 25 a stále ještě nějaké navštívit v budoucnu hodlám, tak třeba zase někdy?
      Výletům zdar. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Opět jsem zavítala na některá místa, která neznám a o vesnicích, kde mají úžasné dřevěné zvonice jsem nikdy neslyšela. Rozšiřuješ nám obzory a za to díky 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, některé z nich už byly dříve na mém blogu, ale fotky tam byly smazány, tak jsem je oprášila. Abych pravdu řekla, nejraději mám jarní a pak podzimní výlety.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky povětšinou z míst, která znám. Jen ty zajímavé zvonice jsem ještě neviděla.
    Měj hezký den v klidu a pohodě. Ať to u voleb proběhne v klidu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji ti a přeji pěkné výletování i zajímavé cesty na jih.
      Ještě se ti ozvu. Zatím hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásné fotky,krásných míst.Dřevěné zvonice se mi moc líbí.Tak ať máme všichni šťastnou ruku u voleb.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ty zvonice, svědky starých časů, vyhledávám už léta a mnohdy se k nim i vracím.
      Měj se fajn a uvidíme, jak to bude s novým prezidentem pokračovat.
      Děkuji za věrné návraty na můj skromý blog.
      Jiřina z N.

      Vymazat