sobota 28. ledna 2023

Výlet s překvápkem

 To jsem zase jednou takhle zjara vytáhla manžela - naším autem a Janu a už jsme šupajdili na západ, nelekejte se, milé KOČKY, nebylo to za totáče a včas jsme to ubrzdili -  v Dolním Ročově u kláštera.




poté jsme si udělali přestávku v Jimlíně u oblíbeného Nového Hradu.


a další, delší zastávka v mém oblíbeném Žatci:









a to překvapení? to bylo obejití zámku v Petrohradě ( nikoli tom v Rusku ) - který není přístupný, neb je to sanatorium...





Odpočiňte si, milé blogerky, do zítra je času dost...

16 komentářů:

  1. Zajímavá místa jste opět měli ve výletním okruhu. Nový hrad je moc pěkný, ten znám, v Žatci byl náš Petr na vojně, tam jsme byli na přísaze. Jinak město moc neznám. Zajímavý výlet a hezké fotografie. Krásný víkend ti přeji i když jej trávíš u voleb.


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, tak to máme za sebou a je po volbách, jsem už ráda doma. Na téměř 10 dní mě čeká ,,normální,, život.
      Děkuji ti za návštěvu blogu a budu se těšit na setkání s tebou příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Taky bych jela někam na výlet,ale počasí nás zlobí.Ani se nesplnila předpověď na sněžení.
    Ale ještě na pár příspěvků něco mám.Krásný výlet po zajímavých místech.To už asi bude na nás daleko.
    Jiřinko,měj hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, taky bych ráda, kdyby se projasnilo a ukázalo se sluníčko. Proseděla jsem v komisi spoustu hodin a jsem ráda, že to je za námi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc pěkný výlet a zajímavá místa.V Žatci jsem nikdy nebyla,vůbec, Ústecký kraj mám málo projetý,mám co dohánět.Ráda jsem se podívala na další příspěvek a hezké fotky.Měj pěknou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ta města pod Krušnými horami by mohla být jednou docela fešná a lákavá. Měj se moc hezky, KOČKO: Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Další moc hezký výlet, Jiřinko!
    Přeji hodně sil do dnešního volebního dne. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, je to za námi a dobře nám tak.Ve čt to vypadalo, že budu nemocná a na volby ani nepůjdu.Tak snad se mi povedlo to zaplašit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, opět jsem si prošla místa,kde jsem nikdy nebyla.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, to jsem ráda, že jsem ti přinesla něco nového. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Milá Jiřinko, moc děkuji za procházku dalšími krásnými místy, která neznám... doposud jsem neznala ani Žatec (název města ano, jak to tam vypadá - ne). Přeju pěkný den, ať to u voleb rychle uteče! ☺ Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, v Žatci jsem byla vícekrát a snad se jednou to město znova navrátí do krásy. Má co nabídnout! Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Zase výlet, který stál za to nejen vám, ale i mně tady na židli u PC :-).
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji ti, dobře se to čte. Ahojky, milá blogerko!!! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, dnes jsi mi udělala radost s fotografiemi .-) Jsi se strefila... Krásné cestování a hezké dny, když ten volební kolotoč je za námi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, taky jsem ráda, že to skončilo, chodilo hodně lidí a díky tomu to uteklo.Nyní se ukáže, zda jsme si dobře zvolili.
      Jiřina z N.

      Vymazat