středa 4. ledna 2023

Výběr

 Milé KOČKY, napadlo mě, že udělám výběr z mnoha fotek, pořízených časem po Praze, řekněme si, že v Praze si rád zafotí každý a každému se líbí něco jiného, ale kdo by odolal třeba Hradčanům nebo Tančícímu domu?

Berme to, jako bych tím těm blogerkám, žijícím daleko od Matičky Prahy, chtěla dát takový maličký dáreček, aby honem do té Prahy nemusely?

























Původně jsem toto chtěla zveřejnit na blogu asi 14 dní před Vánocemi a tak jsem napsala:
Úplně vidím, jak vám, milé blogerky, práší moučkový cukr, voní čokoláda a vaječný koňak, jak se snažíte na dortíčky posadit tu mandli, tu vlašský ořech a já tady na vás s Prahou...
a nakonec se to odsunulo na dnes!



28 komentářů:

  1. Jiřinko, ty si prostě milá a myslíš na všechno :o)
    Ano, neznat Prahu - podle tvých fotek bych se hned rozjela, aby ta místa poznala...
    Zrovna třeba Tančící dům jsme před pár dny prozkoumali docela důkladně, reportáž bude...
    Přeji ti pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to se těším, jak jsi to pojednala ty. Hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Vybrala si Jiřinko krásné fotografie.Nejvíc si pamatuji na Tančící dům,protože jsme jednu dobu jezdili s vnukem do Prahy kvůli zubním rovnátkům a chodili kolem.
    Však já se do té Prahy jednou vypravím.
    Měj hezké dny nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, snažila jsem se vybrat různé čili nahodile, ale ono v Praze asi není možné sáhnout vedle? To je jako v Krumlově nebo v Mikulově - tam taky nenafotíš nudné snímky. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, jdu se kouknout kde je Kafírna :)
    Přeji spoustu hezkých procházek v roce 2023,zdraví a spokojenost. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já mám moc ráda ty staré, dřevem obložené obchody, představuji si ty dávné obchodníky, dole měli krámek, v patře bydleli...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Pohledy z Prahy zalité sluncem, dnes v pošmournějším nebi u nás, vždy potěší! Jako bych tam byla😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, u nás bylo v 15 hod. dnes tma, až z toho šel strach.
      Asi sáhnu do fotek od moře s plným sluncem. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, pro mě je to nádherný dárek moc ráda se s tebou toulám po Praze děkuji Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, Ivet, že nemusím běhat po Praze sama...Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Díky za dárek, ale já bych tam jela klidně od minuty. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tobě nemusím nic namlouvat, ty to tam asi důvěrně znáš. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Potěšila jsi mne tímto dárkem, protože já spadám do skupiny těch, kteří zase až tak často do Prahy nejezdí.
    Hezký navečer !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak jsme se prošli po Praze a nyní si užijeme večer v teple domova a nohy nebolí...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, hezký dárek. Akorát nevím, jestli spíš nenaláká k návštěvě Prahy, ty fotografie jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporučovala bych zájemcům jarní termín. Hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, jsem moc ráda, že nám takovou krásu zprostředkováváš, do Prahy se mi totiž fakt hned tak běžet nechce :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych, Janinko, nasadila páky a dala sem Jablonec n.N.? - já moc ráda chodím v Kokoníně do cukrárny a pak na Černou Studnici a odtud do Tanvaldu na vlak !
      Jednou zjara si tam dáme rande! můžeš vzít svoji smečku sebou. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jablonec bych určitě uvítala :). Vidět se někdy by bylo moc fajn :).

      Vymazat
  10. Jiřinko, to jsou moc krásné fotografie. Je pravda, že tam je co fotit, ale já se přiznám, že města a domy fotit neumím. Ty ani. Díky za krásnou podívanou. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravuji: Ty ano...ach ten mobil...Snad se toho technika dnes dočkáme a budu moci na počítač. Na mobilu je to na nic.

      Vymazat
    2. Milá Járo, já jsem to pochopila a díky za pochvalu. Ty fotit umíš a ráda se chodím k tobě dívat. Hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko děkuju za dárek, to je milé ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, těch výprav do Prahy už jsem udělala tolik, že mám fotek z Prahy snad nejvíc. Ahojky. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. No panejo, to je pražských námětů. Já byl teď dva dny v Plzni, tak už mám absťák :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Plzeň, to je krásné město! chystám se tam zase vyrazit, jen čekám, až kamarádce sundají sádru z packy. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Maruško, v Praze je pořád co fotit, ale já bych se mohla víc snažit. Jiřina z N.

      Vymazat