čtvrtek 5. ledna 2023

Zvěřinec

 Milé KOČKY, onehdy jsem obešla byt - nejprve, abych trochu poklidila vánoční věci, pak abych tu poklidila a zlikvidovala přebytky z jídel ( sousedi mají slepice ) a při tom jsem si uvědomila, co to tu mám za zvěřinec! a ??? napadlo mě, že vám něco z toho nafotím.

Jsme tu samá slepice a kohout, ale i nějaký ten zajíc, ti přijdou ke slovu až na Velikonoce. Zatím se poschovávají v různých koutech.

Nevěříte?

( jediná klika, že tu nemáme od nich bobky! )










Mám jich povícero, ale nejlepší je plyšová slepice Bláža, s tou si rád hraje i Honzík, když k nám přijde.



Jak se vám u nás v drůbežárně libílo?


23 komentářů:

  1. Jiřinko, moc pěkný sbírka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a to mám ještě další věci, o tom ty něco víš! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc krásné kousky máš. U někoho drůbež u někoho medvědi. Je krásné, když se máme čím bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, medvědi jsou tu (plyšáci) také, ty si sem odložily moje vnučky, když musely snížit počet doma! hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Líbilo se mi ve vaší drůbežárně . Mám doma taky nějakou tu drůbež či zvířátko.
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ani nevím, jak se to stalo a během let jich je tolik. Na Velikonoce se vždy snažej zviditelnit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Škoda, že nenesou vejce, v dnešní době to bude díky ptačí chřipce, zlatý důl. A tyhle slepice se nenakazí😁
    Mám též malou sbírku, ale taky jsem je nepřesvědčila aby snášely🤓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ale to je nápad, ta Bláža má sice vzadu vajíčko, ale použít se nedá.
      Ono by stačilo, kdyby se dala uvařit slepičí polévka.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Moc hezká sbírka,. Má jedno veliké plus...tyto nemůžou chytnout ptačí chřipku a tak ti budou dělat radost mnoho dalších let. Přeji ti super den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem si všimla, že Renatko napadlo to stejné 🤣

      Vymazat
    2. Jaru, ještě aby mi sem vtrhli v oblecích ti chlapi z hygieny a slepice mi odebrali!
      To musí být pro chovatele náročné.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko, hezká sbirka.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  7. No Paráda. U nás je zase kočičí království.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, my máme u mladých plyšáků, že by je mohli prodávat.I kočky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, já mám ještě všude Vánoce a ty už jaro! No, nedivím se, venku už je...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, stromeček ještě mám a odstrojím ho nejdříve 8.1., ale tohle jsem nafotila jen tak, aby bylo veselo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,máš pěkný zvěřinec.Já sice raději ty živé,ale na velikonoce mám také pěkný zvěřinec.Zatím uložený.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JItko, většinu těch slepic mám také zatím poschovávaných, ale jejich čas přijde.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ahoj Jiřinko u nás medvědi i drůbež :o):o). Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez medvědů to je nuda. Jak říká jedno přísloví: kdo neměl v mládí plyšáka, bývá citově okoralý. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Pěkný zvěřinec. My máme zase plyšákový zvěřinec pomalu v každém pokoji.😀

    OdpovědětVymazat