středa 1. února 2023

Do Českého Ráje

 Málem bych zapomněla, milé KOČKY, přidat pár fotek z míst, kam vyrážíme asi nejčastěji, nemáme to tam zas tak daleko a to na Kozákov, do Českého Ráje, k Troskám, do Sedmihorek a pod.

Tak jen stručně...zvonice s obrácenými zvony je v Rovensku pod Troskami, a na kole či pěšky se tu vyřádí každý, kdo se jen trochu cítí turistou. ( do ouška: a něco k tomu bude v další dny na blogu )

Kozákov:





hrad Rotštejn:












Rovensko p.T.:




v Prachovských skalách:



u maminky:


na další tři dny jsem vám, milé blogerky, připravila lahůdku...





26 komentářů:

  1. Moc hezká místa Jiřinko, krásné fotografie....kdysi jsme také tato místa navštívili, ale už je to delší dobu. Tam je všude krásně. Hezký den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, sedět na Kozákově nebo stát nahoře na rozhledně jsem často musela, když tam manžel jel na setkání radioamatérů a tak jsem pozorovala rogalisty, jak si hoši létají..a pohled odtud na Krkonoše je pěkný v každé roční době. Prvně jsem tam byla pěšky snad ze Semil, to už bych nedala.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádherná známá místa.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty to máš na dohled, tak pro tebe nic nového. My se tam něco nachodili a nyní už díky autu tolik nohy nebolí.
      Mám ráda pohled z Kozákova na všechny strany. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Ahoj Jiřinko, krásné fotky taky jsme v tomto kraji před léty byli.Urcite se tam ještě podíváme.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Lahůdka je už tohle, Jiřinko! Jen ta přelidněnost Českého Ráje - všichni chtějí být alespoň chvilku v ráji, že...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, my jsme zas tolik lidí nepotkali, a že to tam máme prochozené napříč...snad jen na okruhu Prachovskými skalami, jednou - ale šli jsme s vnučkami brzy ráno a to ještě šlo.
      Asi nejraději to mám na podzim, kdy není horko a barvami les nešetří. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. V Českém Ráji jsme byli na tzv. dámské jízdě-tj. maminky, babičky + dětičky a vnoučátka. Týden jsme si to tam užívali a prolézali kde co.
    Díky za foto a měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to musela být skvělá akce...s dětmi je to jiné, ale obvykle zábavné. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko ještě jsem se vrátila, abych si fotografie prohlédla ve velkém formátu a ještě jednou se potěšila tou nádhernou zvonicí. Kdysi jsme tam byli, ale asi se tam už nepodívám a tak děkuji za tyto krásné fotografie. Hezký zbytek dne Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na ty dřevěné zvonice jsem se zaměřila kdysi dávno a jakmile jsme někam jeli, vždy jsem si nějakou na trase výletu našla. Tak i tuhle. Jaruško, hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, krásná fotoreportáž z míst, mému srdci milých. 🍀💓
    Na úpatí Kozákova v Tatobitech míval švagr chalupu, kolem ní vedla cesta na Kozákov.
    V Českém ráji jsem trávila od dětství vetší část prázdnin a dodnes se tam ráda vracím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, to je hezké. My jsme se tam kdysi v lomu jednoho majitele snažili najít polodrahokamy a jak na Kozákov, tak na kopec Tábor jsme si udělali výlety vícekrát, třeba i v zimě.Byla nás celá parta a bylo veselo. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Lezarts

    Reportáž, jak písnička Ivana Mládka😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, písničky I.Mládka máme v rodině hodně rádi a nejmladší bráška znal jejich texty a dost rád nám je předváděl a zpíval, velký úspěch měl hokej se zmrzlou žábou.
      Brácha mi moc chybí. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, taky mám tato místa ráda. Když byli kluci malí, jezdila jsem s nima do Sedmihorek na prázdniny. Měj se hezky, pozdravuju. Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tam jsme to časem prochodili křížem krážem, a právě často ze Sedmihorek nebo od Turnova a nebo z Mladějova ...vlak ale nyní dělá drahoty ( nebo má spíše hloupé šéfy! ) takže už na vlaky není takový spoleh.
      Jo, Český Ráj.
      Já mám moc ráda Hruboskalsko, i když by mě na skály nikdo nedostal. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,udělala jsi mi radost.Tato místa z větší části znám.Kozákov,Prachovské skály,Rovensko pod Troskami,tam si pamatuju,že jsme byli ve výborné cukrárně,měla zvláštní název,který si už nevybavím.Jsou to všechno krásná místa,ráda bych se tam vrátila.Přeju Ti krásné dny a opatruj se,Jiřinko! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to mám radost, že jsem se ti trefila do vkusu a vybavila ti hezké vzpomínky. Tak snad i další dny tomu tak bude. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, to jsem potřebovala. Trošku toho léta a toulání a zvonění .-) :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, Jiřinko... ☺ Měj se prima, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, tak mně nezbývá, než se těšit ze tvé návštěvy na mém blogu a také ti popřát hezké dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Nádhera, Jiřinko. Už se těším na jaro a letní cestování. V létě už snad bude naše zahrada v normálu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, taky věřím, že letošek snad bude normálnější, potřebovala bych to.
      Přeji všem hodným lidem, aby byl klid na práci a koníčky.
      Jiřina z N.

      Vymazat