sobota 25. února 2023

Most plný soch

 Včera mě napadlo, že bych mohla využít další most, který se pyšní sochami a moc rádi jsme ho asi dvakrát navštívili, když jsme se vypravili do jednoho z mnoha krásných krajů na Moravu: stavili jsme se cestou na dovolenou v Náměšti nad Oslavou:







v zámku jsme nebyli, pouze v jeho parku...


20 komentářů:

  1. U Tvých fotek přemýšlím, jestl jsem já někde osobně (kromě Karlova mostu) viděla most se sochami.
    Nějak si to nemohu vybavit :-). Takže každá Tvoje fotečka pro mne dobrá.
    Pěknou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, lepší zprávu jsi nemohla napsat, kdyby to všichni znali, nemusela bych to sem dávat. Pa a díky za to, že ke mně chodíš. Vážím si toho. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, v Náměšti se mi moc líbilo! Strávila jsem hodně času procházkami kolem zámku s malým Aaronem, bydleli jsme přes silnici nad ním.
    Na tehto most nás táhla navigace, neměli jsme odvahu na něj vjet, ale pak jsme zjistili, že se to dá...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to městečko je malé, ale když jsem tam byla prvně, nemohla jsem uvěřit tomu, co vidím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Lezarts

    Tam se jim vešlo soch! Určitě to musí být zážitek být všem představena:)
    To by byl výlet !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, stejně jako na Kuksu, nepamatuji si ty sochy, ale ráda na ně koukám. Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, tak přesně ten most se sochami v Náměšti na Oslavou jsem před léty obdivovala, jak jsme kráčeli na zámek. A cesta zpět byla pro mne stejná, pomalá. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, tak to jsem ti připomněla nějaké pěkné prázdniny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ahoj Jiřinko, nejsem si jistá jestli jsme tam byli,ale podle mostu si myslím že jo a tys nám to moc hezky nafotila.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, ale že se jim most se sochami povedl? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to jsou zase nádherné fotografie a ten čáp!!! to je pecka. Most je nádherný, sochy i zámek také. Je to další místo, které uznám jen z fotografií. Přeji ti hezký sobotní večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my jsme tehdy jeli odtud na východ a tam je krásná krajina. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, další várka nádherných fotek. 👍👍👍
    V Náměšti jsme byli a navštívili i zámek. Jsou v něm nádherné gobelíny a naprosto úchvatná knihovna. Pokud mně paměť neklame, byl zámek letním sídlem prezidenta Edvarda Beneše. Pro mně milé vzpomínky nejen na zámek, zámecký park a samozřejmě most, který je opravdu klenotem.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jestli pojedeme na tu stranu, ráda bych zámek navštívila, byla jsem jen v jeho parku, a taky se chystám znova do Jaroměřic a tam okolo. Už aby bylo jaro. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. V Náměští nad Oslavou jsem nikdy nebyla.Most je krásný,nevěděla jsem,že máme ještě někde most se sochami.A ten zámek je taky moc krásný.Jiřinko,měj se dobře,opatruj se.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, Marťo, hezký sobotní večer. Zámků a hradů je u nás požehnaně, jen mít zdraví a čas a není problém.Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Tady jsem nikdy nebyla,ale pár mostů se sochami mám.A snad i nějaké ještě objevím.
    Jiřinko,hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hodně mostech a to i v Rakousku a Německu bývá socha Jana Nepomuckého...Jitko, taky to ráda fotím.
      Pěkný večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Most plný světců, úžasné! Takové místo se hned tak někde nevidí, tipuju, že se po něm jen projdeš a jsi svatá taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, svatozář zatím nemám, ale i tak ... měj se moc fajn a pěknou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat