pátek 24. února 2023

Konec návratů

 Už delší dobu sedím doma a nemám nic, čím bych se obci blogerek mohla pochlubit - žádné aktuality a pomalu myslím na to, že by se slušelo jít do terénu a něco nového foťákem ukořistit.

Jenže, milé KOČKY, moje touhy jsou viroze úplně ukradené a dělá si se mnou a mým mužem, co ji napadne. ( Manžel se jí líbí víc, takže mne začala pomalu opouštět, mohla by, holka, zrychlit!)

Takže stále ještě pár dní bude ona tím, kdo vládne u nás doma. A taky mě nutí měnit termíny u doktorů...nejenom výletů.

Abych dokázala, že brzy nastane u mne na blogu konec návratů ke starším výletům - tak s omluvou a zároveň slibem, že to brzy změním, přináším jedno místo, kde se mi moc líbí a několikrát jsem si tam pěkně zafotila:

most pod Zelenou Horou ve Žďáru nad Sázavou. Tentokrát nechám stranou věhlasný kostel od Santiniho na kopečku a vedle - po opravě svítící zámek ( už tu byly vícekrát )a věnuji se pouze mostu a jeho sochám:





a na zítra vám přinesu pár starších snímků z rovněž pěkného místa ...

27 komentářů:

  1. Jiřinko, Žďár a jeho památky mám moc ráda. Pokaždé si říkám, co tenhle barokní most všechno vydrží, celý den se po něm valí jeden kamion za druhým. Obdivuji, že si ho dovedla vyfotit prázdný!
    Přeji hezký den a hodně zdraví k vám domů. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám ho nafocený vícekrát, byli jsme ve Žďáru asi 2x vlakem s přáteli a několikrát autem. Dokonce jednou jsme u něj v hospodě dobře pojedli.
      Mám ráda staré mosty se sochami. Hezký den tobě i ostatním!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nekdy to tam musim navstivit...Jedna z mych cetnych mezer...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo, tam je toho na prohlížení a potěchu hodně. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Je to krásné místo,viděla jsem pořad v televizi a ráda bych to viděla na vlastní oči.
    Také už bych chtěla objevovat zase nová místa,ale prší a víkend nebude jiný.
    Dočkáme se.
    Jiřinko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, kombinace Havlbrod, Pohled, Žďár a něco k tomu a máš celý den co dělat.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, takoveto mosty přímo obdivuji. Stojí stovky let a ... drží! Doufala jsem loni, že se tam podiváme, když jsme byli v Telči. Jen že cestou ke Žďáru bylo tolik uzavírek a objížděk, že jsme to vzdali a nakonec jeli raději do Třebíče. Děkuji za krásné fotografie a přeji ti prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, to máš pravdu, my jsme jednou jeli ještě dál a najezdili jsme okolo Žďáru plno km, a do Polné jsme se tehdy ani nedostali.To bylo na psychiku mého typu špatné.
      Bublala jsem jako papiňák! Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zdravím tě a děkuji za nádherné fotografie mostu. Zase se zastavím, je teď pošmourno a sedím u blogů. Měj se co nejlíp, viróza nebude aktivní pořád, aspoň vám to přeju. Držte se!
    ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kitty, taky tě moc zdravím, je to otrava, ale! - naštěstí pořád čtu a tak se zabavím.
      Dnes nesměle vykukuje sluníčko ( chvílemi ) a tak jsem smířená se vším. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Lezarts

    Teď na tvém blogu, co jsem ve Žďáru neviděla. Důvod se tam vrátit!!!
    Móóóc Ti přeji, aby jsi už brzo mohla nazout sedmimílové boty a těšit se z toulání!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, tajně jsem doufala, že v sobotu - zítra, pojedeme konečně někam do lesa a projdeme se. Není nám přáno, přidružily se komplikace. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásný most, viděla jsem ho kdysi v televizi, přímo v reálu by to určitě bylo ještě lepší.
    Moc vám oběma přeji ať už vám ta hnusná otravná viroza dá pokoj !
    Klidný den, Jiřinko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, asi tě na ni pošlu, jsi rázná! Já se léčím čaji a citronem a medem a zázvorem a teplem pořád, ale pacient vedle mne kašle, jako by ho to bavilo a moc se léčit nechce.
      Ti muži!
      Hani, doma to mám ráda, ale tohle?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, přeji brzké uzdravení. Já právě čekám na syna u magnetické rezonance a jak slyším ten hluk od vedle, tak se jen modlím, zda má syn sluchátka. Prý v tom bude hodinu a on má hodně citlivé uši, hluk mu dělá zle. I když ve sluchátkách je kov a tak nejspíš nemá nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tak já držím palce, aby vyšetření dopadlo dobře a nic špatného nenašli. Já už na MR nemůžu, i když kdysi jsem tím také prošla.
      Já občas říkám, že přes veškerou péči lékařů jsem tady pořád. Ale už to není žádná sláva!
      Měj se hezky a těším se na příště. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ahoj Jiřinko,moc hezké místo s krásným mostem.Preji,aby viróza odešla u nás se pořád točí teď marodí syn a holčičky snad se sluníčkem zmizí i virózy.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, tak ať se brzy uzdravíte a my taky. Kdo zas na mne prsknul, nevím, jestli na těch volbách? Já jsem tak opatrná a v busu i metru nosím roušku k velkému obveselení mladých.Ti dokážou na plnou pusu nahlas uvažovat o tom, jak by stát měl plno peněz, kdyby ti důchodci na covid ,,odešli,,.Tedy, oni se vyjadřují přesněji.
      Tak si budeme přát hezké jaro. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, krásné fotky mostu ve Žďáru nad Sázavou. 👍👍👍
    Je mi líto, že se tě viróza stále drží a že trápí i tvého manžela. Ono se to prý rádo vrací.
    Takže nic neuspěchej, hlavně se z toho vykurýruj. Držím oběma ✊🍀✊🍀✊

    Já dnes trávila tři a půl hodiny v čekárně na očním, na řadu jsem přišla dvě a půl hodiny po termínu, na který jsem byla objednaná. A to jsem tam přišla o hodně dřív. Čekárna narvaná, lidi prskali a kašlali. Tak snad jsem si nepřinesla nějaký "suvenýr".

    Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, oni vůbec poslední roky lidi jsou na lidi jak saně...slovy p.Wericha. Prskají a kapesník je asi sprosté slovo.
      Potřebují se o své nemoci asi podělit.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, do Žďáru jsme se už několikrát chystali, ale u toho to také skončilo. Doufám, že se snad někdy dočkám. Přeji vám oběma brzké uzdravení, počasí těm virózám nahrává. Měj se hezky, moc zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, snad ti to jednou vyjde. Měj se fajn. Jiřina z N.
      a díky za nakouknutí do blogu

      Vymazat
  12. Jiřinko,ve Žďáru jsem taky nebyla,snad se někdy podívám.Most je pěkný,tvoje fotky krásné.Přeji Ti,abys byla brzy zdravá.Taky teď bojuju se zdravím...Tak se omlouvám,že chodím míň.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, rozumím ti, ale určitě jsi chtěla napsat, že bojuješ s nemocemi, jako já, se zdravím se raději budeme kamarádit, hihi. Promiň. A jsem moc ráda, že ke mně chodíš na blog. Kdybych věděla, co se ti moc líbí, udělala bych jeden příspěvek přímo pro tebe na ,,míru,,.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Ano Jiřinko máš pravdu.Chtěla jsem napsat ,že bojuju s nemocemi.Ale zase bude líp!,Marťa.

      Vymazat
  13. Taky vlastně skoro celý únor nemám nic nového k ukázání. Ale to se prostě musí vydržet, v tomhle má choroba právo první noci :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Petře, tak i tebe sejmula nějaká viroza?Já několik zim po sobě toužím jet někam do výše položeného lesa a nafotit pro sebe krásné zimní sněhové fotky a nic.Ještě, že občas dávají S tebou mě baví svět, tam sníh ještě vidět je.
      Tak hodně zdravíčka a ať se s fotoaparátem daří. Jiřina z N.

      Vymazat