pondělí 27. února 2023

Oranžová

 Milé KOČKY,

taková obyčejná mochyně - a jakou nadělá parádu:





19 komentářů:

  1. Krásně naaranžováno.Mochyně udělá velkou parádu vždy
    Jiřinko,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, mamka tomu říkala plevel. Mám je před domem od ní a přežily i bagrování.
      Pěkný den. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné aranžmá, Jiřinko! Mochyně na podzim používám k dekorování hodně často - jsou to taková sluníčka...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, líbí se mi taky, že vydrží celou zimu a barvy neblednou. Ať se ti daří.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak to máš pravdu. Nadělá parády ! Já jsem hodně a hodně roků ji měla na zahrádce ( byla to mamka, kdo mi sazenici z její zahrádky dala). Léta jsem zásobovala kamarádky těmi krásnými lampiónky. Ale už se jí nějak přestalo u mně líbit, takže jsem ráda když mám sem tam větvičku sama pro sebe:-).
    Pěkný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já zas každý podzim pár stonek s mnoha lampionky suším pro dceru. Pěkné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Výzdoba, přímo k nakousnutí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, když byla mladší vnučka menší, jedla ty vnitřky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásná svíčka, kterou jsi dozdobila mochyní, čili "židovskou třešní" nemá chybu.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, právě v jednoduchosti je krása, jak se říká a tady to teda opravdu platí. Moc pěkný nápad 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já mám ráda barvy. Hlavně na jaře petrklíče a pod. Nebo různobarevné macešky. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiří ko, to je nádherná dekorace. Já jsem měla mochyni na zahradě. Rozrostla se do drsných rozměrů. Asi si Věrce řeknu, aby mi kus kořene vykopla. Ona se pak hodně rozrůstat, ale na zimu do vázy je super. Hezký večer přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se za ty nesrovnalosti v textu, ale píšu naobolu a to je vždycky hrůza. Na blogy podrobně kouknu až zítra. Hezký večer.

      Vymazat
    2. Jaruško, já si ji také, hlavně na Vánoce, dávám s bílými proutky do vázy a líbí se mi, že to vydrží delší dobu pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásné. Už dlouho jsem mochyni neviděla, kdysi mi ji dávala sousedka do vázy. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, kousek ti na jaře odrýpnu, není problém. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,moc pěkná dekorace.Mochyně je krásná sama o sobě.Nikdy jsem jí neměla,ale líbí se mi.Přeju krásný den a hlavně zdraví.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, doufám, že jsi v pořádku, u nás je to jako v lazaretu. Mám takových nápadů na výlety, ale celou zimu mám problém někam vyrazit, přátelé i příbuzní, případně moje maličkost - střídavě marodí...Jiřina z N.

      Vymazat