čtvrtek 2. března 2023

S přáteli

 Byly doby, že jsme si s manželem a přáteli co sobotu vyrazili na výlet a většinou vlakem:

milé KOČKY, vzpomněla jsem si na jeden, který se nám dost povedl - dojeli jsme do stanice Plavy ( kousek od Tanvaldu ) a šli jsme podle řeky Kamenice na Spálov a odtud k Železnému Brodu. Jistě mi lehce uvěříte, že valná většina účastníků pochodu poté ve vlaku po cestě ku Praze pospávala. A to ne všichni odbočili ke zřícenině hradu Návarov, kam vystoupali jen někteří.

Pro vaši představu vám ukážu několik snímků z této výpravy - musím pochválit skutečnost, že se tímto údolím krásně chodí, když v létě jinde panují vedra, ovšem nechtěla bych se tam pohybovat, kdyby přišla bouřka! 

( jednou jsme tu trasu šli kratší a přidali návštěvu Bozkovských jeskyní )

Tak, vyrážíme, jste připravené na divočinu, milé blogerky?
























Jednou jsme to šli s manželem sami - a to nebylo ono...




Manžel tam byl a také fotil:







18 komentářů:

  1. Jiřinko,trasu podél Kamenice znám velmi dobře.Když bydlela sestra v Tanvaldě chodili jsme ji několikrát.To byly děti ještě malé.Trasa je to náročná a Kamenice úchvatná.Chodili jsme to buď do Navarova a nebo Jesenného včetně hradu Navarov.Na předposlední fotce jsou zbytky kamenného mostu v Držkově.Tam jsme byli s manželem asi před dvěma roky.
    Měli jste moc krásný a náročný výlet.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, Jitko, šli jsme to celkem několikrát a pokaždé s někým jiným. Líbí se mi tam. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Nádhera, Jiřinko! To je pro nás s Aaronem cesta jako dělaná :o) My máme rádi divočinu :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko a podobně jsme šli ze Semil do Spálova a někdy až do Železného Brodu, podle toho, kolik bylo času do odjezdu vlaku směr Praha.
      Pejsan by si to užil! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko , tam by se mi líbilo. To je přesně to, co mám ráda.
    Jen pokud je to jak píšeš, náročná trasa, tak to už by manžel nezvládl. Děkuji za krásné fotografie a přeji ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, no, nevím, převýšení není až tak velké, ale je to dost dlouhá trasa a místy vlhké kameny, ale je tam v létě moc příjemně. Hlavně, kdyby tam někdo upadl, tak se pro něho záchranáři hned tak nedostanou. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts

    Pěkný výšlap!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, takových je po republice několik a ne všechny jsem už stihla. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pěkné šlapáníčko, ale taky i koukáníčko.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem v práci kolegyni a ta byla za mlada špičková sportovkyně asi na kajaku nebo na čem a ta tu Kamenici párkrát jela, to muselo být děsné, přes ty obří kameny.
      Oni jim pustili více vody někde u Tanvaldu.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, nádherná divoká příroda a parádní fotečky. Ráda jsem se s vámi toulala, díky 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už aby bylo zeleno a byli jsme zdraví, hned bych někam jela. Jenže, příští týden mi začně zase výletování za doktory do Prahy.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, parádní výlet a nádherné fotky. 👍👍👍 Ráda jsem se s vaší partou prošla.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, zrovna dneska mi volala jedna kamarádka a vzpomínala, jak jejich hafuša tam lítal ve vodě...a my jsme seděli na pařezech, jedli třešně a pecky stříleli do vody.
      To jsi hodná, žes to s námi prošla.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, to je krása... taková nespoutaná divočina... to mám moc ráda! ☺ Měj se krásně, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo a tam slyšíš jen hučet vodu a zpívat ptáky. Žádné sekačky na trávu, žádná auta, žádné smradíky...klídek. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je nádherné místo, tam by se mi líbilo, ale manžela už bych na dlouhou trasu nedostala, bohužel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, podle Kamenice je to chvíli pohodová pěšina a místy nic moc. Teď mě napadá, že Kamnice u Jetřišek je taky pěkná...Jiřina z N.

      Vymazat