pondělí 20. února 2023

Výjimečný den

 Dnes, před mnoha lety, za velkého sněhu a mrazu, se mi takhle v pátek dopoledne, ve varnsdorfské porodnici, narodila dcera, je to to nejlepší, co mne v životě potkalo! Přeji vám všem, milé blogerky, aby vám vaše děti také dělaly jen radost. I když občas říká, že se vychovala sama, tak já musím potvrdit, že se jí to moc povedlo.

Milé KOČKY a protože jsem dostala od Honzíka, kluka, který si nás, mne a dědouše ochočil,  k svátku a narozeninám kytku, udělala jsem si takovou studii: aby mi nikdy nezvadla.

Doufám, že vás ta gerbera také potěší a pro dnešek to bude všechno, milí návštěvníci blogu...

Jo a Oldřichům přeji vše nej.



















24 komentářů:

  1. Gerberu jsi nafotila nádherně.Mám gerbery ráda,byla to moje svatební kytice a manžel mi to rád každý rok připomíná.Dceři přeji všechno nejlepší.Já mám obě děti v dubnu a i jednu vnučku.Dcera je beran a syn býk.Paličáci oba,ale jsem šťastná,že má syn konečně fajn partnerku a jsou obě děti spokojené.To je pro každou mámu nejvíc
    Jiřinko,měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to ti přeji, aby i nadále byly tvé děti a jejich partněři a díky tomu i ty spokojenost sama. Hodně lidí zapomíná, že pro děti je nejlepší, když táta s mámou žijí klidný život, mají tím pádem mustr.
      Hezký týden. Jiřina z N..

      Vymazat
  2. Vija
    Jiřinko, tvůj pátek byl velmi šťastný a krásný den.
    Měj se hezky. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, já si pamatuji, že mi chvíli poté dali k obědu vepřové v mrkvi a brambory a bylo to moc dobré. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Moc krásné vyznání, Jiřinko!
    Honzík je velmi pozorný malý muž!
    Přeji tobě i dceři krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky, vážím si každé minuty s dobrými lidmi. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezké vyznání a hezké fotky. Měj pohodové pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, asi víš, maminka tří dětí, jak to myslím., Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,komentář je ve spamu.Dá mi to práci něco napsat a ono to tu ani není

    OdpovědětVymazat
  6. Lezarts

    Samá sláva v doprovodu krásné květiny.
    Ať se dceři i nadále daří, pro radost rodičů!
    Zdá se, že “ Honzíkova cesta” vede správným směrem❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, Honzík nám nyní nahrazuje vnučky, které jsou školními povinnostmi jinde, i když se rády pořád vidíme, ale vše už je jinak. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Ahoj Jiřinko,gerbera má krásnou barvu Všem vám přeji jen to nejlepší.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, jen se mi nepodařilo pofotit ten střed gerbery, jak bych ráda.
      Přeji ti příjemný týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,krásná kytička.Přeju celé rodince,všem,moc moc štěstí a zdraví.Měj hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, nápodobně. Oslavička prý bude, ale později. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko gerbera je nádherná. Přeji Ti moc a moc hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, už se to u mne obrátilo k lepšímu, tak snad bude líp. Ze Cvikova nám Honzík poslal dvě pohlednice a roztomilé psaníčko. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, gerbera je nádherná a takhle rozhodně nezvadne.👍👍
    Dceři přeji vše nejlepší a ať se jí daří jak v soukromém, tak i profesním životě.
    Honzík je šikulka, zaslouží pochvalu.
    Měj prima dny.

    P.S. Včera nám nešla doma Wi-Fi, dnes doháním co se dá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji ti a také vaší rodince ať se daří. Snad bude i situace ve světě lepší, v co doufám!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, prožíváš i přes virozu krásné dny. Tak ať jich je co nejvíc i v dalších týdnech a měsících. Vše nejlepší všem oslavencům! A Honzík je prostě gentleman!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, líbilo se mi, jak mi kytku předal.
      A děkuji všem za návštěvu na mém blogu. Jiřina z N

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji a přeji všem blogerkám, aby občas dostaly hezkou kytku. Nebo pusu. Jiřina z N.

      Vymazat