pátek 10. února 2023

Zajímavá

 U Cvikova se nachází Křížová cesta, která je také zajímavá a nepotkáte tam živáčka, my jsme se tam sice, milé KOČKY, kdysi vypravili s mužem na konci zimy, takže příroda byla okolo taková nevýrazná, ale i tak se nám výlet líbil:
















U Járy jsem ji viděla nafocenou v zeleni a to byla jiná káva...


18 komentářů:

  1. Jiřinko, díky za další křížovou cestu. Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, zdravím tě, mám těch křížových cest navštívených docela dost, ale hodně jich je ještě v plánu. Uvidíme. Mějte se v C. krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Na tu křížovou cestu mám zálusk už dlouho.Zatím se nepovedlo i když jsme přes Cvikov jeli už několikrát.Vždy záleží na manželovi,jak se cítí.
    Jiřinko,hezký pátek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Jitko, kde jsou ty doby, kdy jsem s manželem prochodila pěšky celé Lužické Hory křížem krážem a jednou jsme spali i pod širákem, tedy - on spal a já ani minutu!
      Někdy asi v druhohorách!!!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Takovou procházku bych tedy fakt brala, týden byl poněkud akční...
    Jiřinko, moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taková místa bez lidí, s výhledy na známé kopce a občas zajíc nebo srnka, to uklidňuje. Pa a drž se. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Zeleň dodá takovému místu hodně navíc. Já to znám u křižové cesty v Malých Svatoňovicích.
    V každé roční době je to trochu jinak.
    Klidný den, Jiřinko!
    Doufám, že je Ti již lépe.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, kraj tam u vás je také prima na dovolenou, mám vykoušeno, klídek, pohoda a ani se mi nechce zpátky. Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Na ni se chystáme, jen až bude trochu zeleněji :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tam se ti bude líbit a zajeď si i do Jablonného. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ahoj Jiřinko,zas moc hezké.Moc zdravím a snad už je ti líp. Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko, děkuji ti, začíná se to snad lepšit, malý posun k lepšímu tu je. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to jsou krásné fotografie. My jsme ještě od Křížové cesty pokračovali dál na Schillerovu vyhlídku. Jen jsme tam byli v létě a to se úplně jinak chodí než v předjaří...Moc hezky jsi to nafotila. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, především jsem chtěla vidět tu plicní léčebnu,kde bráška v padesátých letech strávil rok.A nakonec se nám líbilo i u těch zastavení - ono je zjara vše takové milé.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, opět krásné fotky. 👍👍👍 Tuto kalvárii vůbec neznám a moc děkuji za tip na výlet.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, až zas pojedete na sever, tak to můžete spojit. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, hezký výlet s Tebou, i čaj se tam podával... Pozdravuju, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moje oblíbená termoska! Máme kamarádku, ta zas nosí něco do čaje! Jednou jsme v lednu přišli na Točník pod vlivem díky ní! Jiřina z N.

      Vymazat